CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Karpervissen algemeen
»
Hengelsportfederatie vreest vissterfte ???
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
stefan everts schreef:haha nou liever jij dan ik,als je niet oppast rijden de treinen je de hengels van de rodpod af je kan ook aan de andere kant zitten |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
dan rijden ze alleen je hengeltoppen eraf ghehehe...kun je wel mooie vrouwen kijken die in de treinen zitten :-" |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
stefan everts schreef:dan rijden ze alleen je hengeltoppen eraf ghehehe...kun je wel mooie vrouwen kijken die in de treinen zitten :-" bedoel aan de bosrand he wel jammer dat ze hem hebben leeg getrokken wou dr dit jaar wel weer is zitten dat was echt 1 van de weinige 'vergeten' wateren in zwolle |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 11-11-2010(UTC) Berichten: 71
|
ik kan melden dat er wederom weer in de regio bij mij vissen dood zijn met veel grote en 1 topper van het dokereindese bos op 22 kg.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 11-11-2010(UTC) Berichten: 71
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
jammer man, zou graag eens zo'n vis vangen. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
In het oranjekanaal zijn ook dode karpers bekijk de foto wordt je niet vrolijk van voel je toch even de grond weg zaken! tantrumsmi Bewerkt door de gebruiker vrijdag 28 januari 2011 11:51:40(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Mister X heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
vandaag ook weer dode karpers gezien langs de waterkant. Karper is eigenlijk best wel een zwakke vis,wat ik niet verwacht had. want andere vissoorten zie je bijna niet. |
houdoe en bedankt |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 341
|
erg jammer, ik hoop dat het hier in de buurt mee is gevallen. tot nu toe nog weinig gehoord gelukkig.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 15-2-2010(UTC) Berichten: 207
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
|
Linkloos |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 72
|
jvs schreef:vandaag ook weer dode karpers gezien langs de waterkant. Karper is eigenlijk best wel een zwakke vis,wat ik niet verwacht had. want andere vissoorten zie je bijna niet. Geef een sterke vis geen zuurstof en ook deze zal het loodje leggen :-( |
Gooi je rig eens in een emmertje water,...... wedden dat er wat te leren valt! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
Bartello schreef:jvs schreef:vandaag ook weer dode karpers gezien langs de waterkant. Karper is eigenlijk best wel een zwakke vis,wat ik niet verwacht had. want andere vissoorten zie je bijna niet. Geef een sterke vis geen zuurstof en ook deze zal het loodje leggen :-( dat klopt,maar ik vind het raar,dat vooral karper het loodje legt,hier heeft de gemeente gister alle(ruim) 400 dode vissen opgeruimd uit het water. er zat niet 1 voorntje bij,veel karper en snoek,maar van die 400 waren het zeker 200 baarzen, en ik maar denken dat een baars een taaie vis is... |
houdoe en bedankt |
|
|
|
10 ponder Je bent lid sinds:: 26-2-2010(UTC) Berichten: 67
|
Dat is zonde Ralf! Die wou ik dit jaar graag vangen! Bewerkt door de gebruiker vrijdag 28 januari 2011 18:20:23(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 443
|
erg jammer ............... |
behandel iedere karper met respect! |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Karpervissen algemeen
»
Hengelsportfederatie vreest vissterfte ???
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.