55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
gvd heb een zwaar tyfes humeur grrrrrrrrrrrrrrrrr verwijderd grrrrrrrrrrrrr ( sorry voor me taal gebruik ) Bewerkt door de gebruiker dinsdag 25 januari 2011 13:39:08(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Moederbedrijf It's vraagt uitstel van betaling aan Uitgegeven: 25 januari 2011 08:58 Laatst gewijzigd: 25 januari 2011 10:30 TILBURG - IMpact Retail, het moederbedrijf van elektronicawinkels It's Electronics, Modern.nl en Prijstopper, vraagt dinsdag surseance van betaling aan. © ANP Op de website van het bedrijf is te lezen dat alle 118 winkels en webshops per direct gesloten zijn. Volgens een woordvoerder namens het bedrijf zijn ''de verminderde marges in een toegenomen concurrerende markt'' de hoofdreden voor het aanvragen van de surseance. Uitstel van betaling leidt in 98 procent van de gevallen tot een faillissement. IMpact Retail was al bezig met een herstyling van het bedrijf. Het wilde alle winkels onder één formule met service (It's) brengen. Het bedrijf onderzoekt de mogelijkheden van een doorstart van de winkels en de webshops in een al dan niet afgeslankte vorm. Bij IMpact Retail zijn 980 mensen in dienst. Personeel Het personeel kreeg maandagavond de mededeling om dinsdag niet op het werk te verschijnen. Het is onduidelijk wat er met het personeel gaat gebeuren. ''Het hangt van de bewindvoerder af'', aldus de woordvoerder. Deze zal dinsdag worden aangesteld. Consumenten die een bestelling hebben lopen bij een van de diensten bij IMpact Retail of iets in reparatie hebben gegeven, krijgen persoonlijk bericht, aldus de website van het bedrijf. Er wordt gestreefd naar zo min mogelijk overlast voor klanten. Er zijn 110 It's-filialen in Nederland en acht Prijstoppers. Deze hebben in Nederland concurrentie van onder meer 180 Expertwinkels, 170 Dixonsfilialen, 50 BCC-vestigingen en 28 Mediamarkten. het komt hier op neer zeg maar.................... Bewerkt door de gebruiker dinsdag 25 januari 2011 14:28:48(UTC)
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Dat is heel vervelend nieuws Lodewijk.. ik ken het helaas maar al te goed. suc6 met het vinden van een nieuwe functie. hopelijk wordt er voor het personeel nog een regeling getroffen.
|
|
|
|
|
hey tim thank man en tsja ik hoop het ook. hoop aan de ene kant echt dat ik kan blijven maar ik heb gewoon een naar voorgevoel en dat is meestal niet goed bij mij........ laten we dr het beste maar van hopen |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Dus jij werkt bij IT'S Joh Lodewijk!! Dat is minder nieuws joh! Sterkte ermee! Bewerkt door de gebruiker woensdag 26 januari 2011 20:23:31(UTC)
Groetjes, Tim
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Mooi k*t lodewijk...
Hopelijk krijg ik me versterker nog wel terug...
Gr jerry |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
|
jep naja werkte niet in de winkel maar werkte bij de bezorg service. is allemaal mooi klote dit verdulleme |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Ja snap ik!!:-s
Wanneer hoor je meer over de hele situatie??? |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Zwaar balen Lodewijk.... Sterkte!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 341
|
idd balen lodewijk.......maar 1 voordeel en dat is veel vistijd:-"
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
jeroen v oenen schreef:idd balen lodewijk.......maar 1 voordeel en dat is veel vistijd:-" Ja maar de boilies zullen toch betaald moeten worden. @Lodewijk balen man mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
|
thanks mannen! ik weet het niet wanneer ik wat hoor of hoe dan ook. het is allemaal nog zo vaag :( |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
Veel sterkte ermee lodenwijk!!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
en ik dacht dat ik een klote dag had (wat vervelende vergaderingen gehad), maar das niks vergeleken bij jou verhaal lodewijk. Sterkte en hoop dat er snel wat duidelijk word.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
dit is wel klote man! succes ermee
wel even leuk nieuws vermelden krijg net me 10 kg hennep en 10 kg pellets binnen |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 20-10-2010(UTC) Berichten: 174
|
mooi balen lodewijk. sterkte
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
succes lodewijk! met dat gezicht van jou krijg je natuurlijk niet snel iets terug nee hoor grapje,je kent me ik hoop dat je snel wat nieuws hebt!! |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
|
waar werk jij stefan? als ik jou zo bekijk kan ik daar zowiezo wel aan het werk haha |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
haha bij banketbakkerij de Kruyter in Zwolle...kun je wel shaken |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
balen Lodewijk, is echt shit. Ik hoop voor je dat het goed komt en dat je snel wat anders mag vinden.............. nogmaals sterkte met je toekomst. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.