CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Vanmorgen ontving ik een mailtje dat Martin Locke, eigenaar van Solar vanmorgen het wereld record karper heeft gevangen op Rainbow Lake. De vis woog 94 lb, wat zoveel is als 42.6 kilo. Veel meer dan dit weten we niet en er zijn ook nog geen foto's. Deze volgen nog op de site!
Erwin
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 18-10-2009(UTC) Berichten: 219
|
Wat een monster. Wanneer krijg je de echte foto's?:-"
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 131
|
kon geen betere dag uitgekozen hebben monsterlijke vissen daar op rainbow!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
oke dan, dat is echt een zware bak. ben heel benieuwd naar de foto's |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
|
|
|
|
|
wouw wat een mooie dikke karper..... De droom van menige karpervisser |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
|
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
leuke site met leuke films |
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 30-12-2009(UTC) Berichten: 38
|
zeer mooi filmke en pracht van vis jong,zou echt niet weten hoe ik deze vis uit water zou halen,vis namelijk steeds alleen,heb wel klein kritiek op filmke,waarom zo ver lopen van water jong om de vis te wegen,vind dat persoonlijk een verloren transport mee de vis |
hou van je hobby en respeteer iedere vangst |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-9-2009(UTC) Berichten: 338
|
Hoi Rudy,ik had het ook gezien en vermoed dat ze dat doen om een vlak stuk grond te bereiken. Wat dan ook wel logisch zou zijn want zo'n vis wil niet van de onthaak mat af zijn glijden. |
des te harder des te gaat ie...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
T*RING! Op de foto's lijkt de vis al mega.. maar nu in dit filmpje.. JEEE-ZUSS wat een bak! Geweldig! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
man wat een bak zeg, ..........................daar is maar 1 woord voor........... megarespect. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
maar toch zie je het er niet aan af!! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
loedel schreef:maar toch zie je het er niet aan af!! Hoe bedoel je Loedel? Vind jij hem niet enorm? Zou je hem het gewicht niet geven?
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
Erwin schreef:loedel schreef:maar toch zie je het er niet aan af!! Hoe bedoel je Loedel? Vind jij hem niet enorm? Zou je hem het gewicht niet geven? nee haha maar goed hij zal het vast wel zijn.... heb vaak hetzelfde de menes geloven niet dat bijv die vis een 30er is als ik hem vast houd.... maar goed.... ik ben ook niet 1 van de kleinste zeg maar |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
nu zie je echt wat voor bak die is, t*ring wat groot................. |
|
|
|
|
|
loedel schreef:nee haha maar goed hij zal het vast wel zijn.... heb vaak hetzelfde de menes geloven niet dat bijv die vis een 30er is als ik hem vast houd.... maar goed.... ik ben ook niet 1 van de kleinste zeg maar Bij mij is dat andersom.....ik ben vrij kleinen dus lijken vissen al vrij snel groot Bewerkt door de gebruiker zondag 28 maart 2010 11:00:34(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.