CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Vanmiddag 2 nieuwe molens besteld de shimano ultegra 5500 xtb Nou afwachten wanneer ze binnen zijn. Mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
mooie molens patrick! ga je plezier van hebben!
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
eergisteren 2 bijna nieuwe Shimano Aero GTE 10000C molens gekocht voor een heel schappelijk prijsje. Zodat ik nu 2x Cormoran Speciland 2,75lbs + 2x Shimano Aero GTE 10000C op me rodpod kan leggen. Ik ben blij, nu die karpers nog op de maagdelijke onthaakmat! mvg Peter |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
playstation move...
of moe dat weet ik niet meer |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
denk dat je van de move moe word jerry?? haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Haha mag gelijk meer game |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 19-11-2010(UTC) Berichten: 354
|
Ik was bij de sponsor en nam heel goedkoop mee; Setje boilie naalden/boortjes etc, x4 Ultimate Swingers met Led`s, In koffertje Beetmelder set digitaal van Ultimate.. en binnenkort mijn nieuwe tent ophalen Ultimate Dreamcatcher MKII DUO Karper tent.
De vrouw heefd aardig wat spulletjes mee gekregen voor "wit vissen" ....
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Guske schreef:Ik was bij de sponsor en nam heel goedkoop mee; Setje boilie naalden/boortjes etc, x4 Ultimate Swingers met Led`s, In koffertje Beetmelder set digitaal van Ultimate.. en binnenkort mijn nieuwe tent ophalen Ultimate Dreamcatcher MKII DUO Karper tent.
Word je gesponsord door Ultimate? |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 19-11-2010(UTC) Berichten: 354
|
Jorden schreef:Guske schreef:Ik was bij de sponsor en nam heel goedkoop mee; Setje boilie naalden/boortjes etc, x4 Ultimate Swingers met Led`s, In koffertje Beetmelder set digitaal van Ultimate.. en binnenkort mijn nieuwe tent ophalen Ultimate Dreamcatcher MKII DUO Karper tent.
Word je gesponsord door Ultimate? Nee Mistral, de Importeur van Mistral word medeverkoper van Ultimate
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
niet van de winkel, maar wel een dikke vette pats... Frank Penning heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-10-2010(UTC) Berichten: 262
|
5 kg proline 2 kg dynamite baits en een korda paketje.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
een hele voorraad klein materiaal genoeg voor een jaar (pva is verrasend goedkoop in Duitsland ), de laatste aanvulling aan men hengelverzameling: men 3e ProLogic Classic Carp. en nog een paar messen |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 5-2-2010(UTC) Berichten: 95
|
Matrix matriaal ... 4 banksticks 2 buzzerbars 2 crossbars
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
korda curv shank maat 8 korda carp care kit korda pear lood 3oz korda oval rig rings strategy fuzz haken maat 8
|
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
ging naar de beurs en nam mee : Jrc Waymaster 27 kilo + tas Jrc FoodBag Jrc Beadchair defender 3 + tas solar weed effect leadcore + lood Vispas map xl Gewonnen bij ksn : Shimano aero GTE 6000 c dreambiats pineapple pop up fox klings on lead fox stringer needle Pb onderlijnen fox tasje (voor hoofdlampjes enzo ) X2 tas Bewerkt door de gebruiker zaterdag 5 februari 2011 18:55:16(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
ik vandaag wat rappers gekocht van spro |
houdoe en bedankt |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-1-2011(UTC) Berichten: 299
Bedankjes: 1 keer
|
toenstraks ff wat klein spul gehaald: fox knot protector bead camo green 20 stuks fox leadcore leader kwik change 3 stuks fox speed links 20 stuks korda size 8 swivel 20 stuks korda wide gape 8 10 stuks korda wide gape 10 10 stuks fox inline lood 4 stuks fox rear u rod rest holder 2 stuks prologic boily needle kit 1 stuks ken ik weer ff vooruit
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-1-2011(UTC) Berichten: 359
Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ben vandaag weer naar Zwolle geweest en heb de nodige materialen gehaald/gekregen En heb me prima vermaakt ook al was er niet veel nieuws te vinden 3x delmkim snag ears Een hele zak met Korda kleinmateriaal (van alles en nog wat) Wat heb ik weggebracht; 1x Navigator voerboot (met GPS en Hummingbird) te koop aangeboden. Word morgen opgehaald en dan kan ik de nieuwe navigator bestellen met Eagle dieptemeter |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
timvanzanten schreef:goh, moet ook nog partikels kopen. heb nog 15kg mais staan maar dat is zo weg. goed idee ook van die vaatjes! ga ik ook eens achteraan. Heb wat rondgekeken voor die vaatjes, maar vond ze toch aardig aan de prijs. Toen ik bij een grote groente/fruit handel hier in de buurt uitkwam kwam hij met 16 l emmers met deksel. Ook lucht dicht, stapelen goed en kan je makkelijk kwijt. En dat voor 2,5 per emmer. Staan er dus voorlopig 6 in garage met partikels gevuld. edwin heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 3-7-2010(UTC) Berichten: 23
|
edwin schreef:timvanzanten schreef:goh, moet ook nog partikels kopen. heb nog 15kg mais staan maar dat is zo weg. goed idee ook van die vaatjes! ga ik ook eens achteraan. Heb wat rondgekeken voor die vaatjes, maar vond ze toch aardig aan de prijs. Toen ik bij een grote groente/fruit handel hier in de buurt uitkwam kwam hij met 16 l emmers met deksel. Ook lucht dicht, stapelen goed en kan je makkelijk kwijt. En dat voor 2,5 per emmer. Staan er dus voorlopig 6 in garage met partikels gevuld. Ik haal mijn emmers bij de friet tent! Lege 5 liter emmers Remia, gratis over het algemeen en sluiten ook mooi luchtdicht af
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.