CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
hoe ben jij op het forum van carpfeeling terrecht gekomen
|
via vrienden ( mond op mond reclame )
|
9
|
|
|
de wondere wereld van google
|
7
|
|
|
per toeval en nooit meer weg gegaan
|
4
|
|
|
ik ben admin van carpfeeling ;)
|
3
|
|
|
anders ( ligt je keuze even toe )
|
3
|
|
Gasten kunnen niet stemmen. Registreer jezelf.
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik zat net is te neuzen door alle 'stel je even voor onderwerpen' en het viel me op dat de carpfeelers echt overal vandaan komen. van noord tot zuid van west tot oost en zelfs van over de grens.!! nu vroeg ik me dus af: hoe ben jij op deze site gekomen? ik ben hier gekomen door stein jansen van zunnebeld die mij op deze site attendeerde. en heb dr tot op de dag van vandaag nog zeker geen spijt van nu jullie!! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-1-2011(UTC) Berichten: 331
|
|
LAC DE GROSLEY BOYSAWAY CARPFISHING |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
via een maat van me. hij raadde regelmatig eens op de site te kijken voor rigs enzo. achteraf eens kijken of het forum wat voorstelde (d8 dat er maar een paar mensen opzaten :s) maar was uiteindelijk toch een hele community |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
Julien schreef:via google en waar zocht je op dan? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 332
|
Via men vriend |
I swore I'd never fall again in love. But this don't even feel like falling.* |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ikke.... ja, ik ben er in een vrij vroeg stadium mee begonnen en ben er eigenlijk nooit meer mee gestopt
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-1-2011(UTC) Berichten: 331
|
Lodewijk schreef:Julien schreef:via google en waar zocht je op dan? voerboot (trend micro) |
LAC DE GROSLEY BOYSAWAY CARPFISHING |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
puur toeval hoe ikzelf bij carpfeeling ben gekomen. Zat ns te surfen en kwam bij CF uit,toen was de site net online. Toen meegedaan met de foto van de maand verkiezing en die gewonnen en even later werd ik gevraagd als moderater op het forum. Vind het hier supergezellig zo met zn allen en hoop dat dit nog lang zo door mag gaan!! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-7-2009(UTC) Berichten: 260
|
Erwin schreef:Ikke.... ja, ik ben er in een vrij vroeg stadium mee begonnen en ben er eigenlijk nooit meer mee gestopt er kwam een klant in de winkel die zei, ik ga/ben een site begonnen. en toen is het balletje gaan rollen. |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Was aan het kijken op sportvissen blog van Felix daar was een blog over carpfeeling en in het bijzonder de live carpcam , dit trok mijn aandacht daarna nooit meer weg gegaan mede omdat het er hier gewoon heel gemoedelijk aan toe gaat en iedereen gewoon geaccepteerd wordt ondanks kennis en ervaring (carpboard eat your hart out!!!!) Mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
via ne maat die de onderwatercam geweldig vond
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
via tim ellerman hij zei leuke site... nou hij heb niet gelogen |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
Door te zoeken naar de site van zunnebeld. Kwam op een reclame van hun terecht binnen carpfeeling |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Ik werd gedwongen!hahaha Nee ben hier op gekomen door Henk
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
ik ben er via google hier terecht gekomen, was informatie aan het zoeken over een viswater in frankrijk waar ik naar toe zou gaan |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
hyves via z'n hyves bijvoorbeeld korda hyves weet niet meer presies
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 5-4-2010(UTC) Berichten: 165
|
Ik via Lodewijk, die had het van Stein gehoord omdat Stein het weer wist van Erwin
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
En zo is het cirkeltje rond! Wat is Stein toch een goede ambasadeur voor CarpFeeling!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
per toeval was een beetje aan het proberen op de zaak want alles waar het woord karper in voorkomt is geblokkeerd. Toen deed ik carp in type en kreeg ik een site over karpervissen toen gaan google en kwam carpfeeling tegen dat sprak me aan, zeker de leuke interview's en onderwerpen en zeker de vriendelijkheid onder elkaar. daarna nooit meer weggegaan.
|
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 341
|
ik zag ergens op internet iets van live vissen. toen ik dit opzocht kwam ik hier op de site.
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
hoe ben jij op het forum van carpfeeling terrecht gekomen
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.