CarpFeeling Forum
»
CarpFeeling
»
Live CarpCam
»
de befaamde spiegel van carpcam3.0 ??
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
afgelopen dagen ben ik het net aan het afstruimen en kwam ik deze tegen waarvan mijn gedachten direct bij de befaamde spiegel terechtkwamen , na enkele vergelijkingen ben ik niet compleet overtuigd ,heb dan ook geen enkele printscreen waarvan het stuk voor de staart heel duidelijk is , maar hebben we wel even een idee hoe die spiegel er ongeveer kan uitzien , als er nog iemand al surfen een spiegel tegenkomt waarvan je denkt wow die heeft er een eindje van mee kan je die gerust plaatsen . grtzz Bewerkt door de gebruiker woensdag 19 januari 2011 12:07:55(UTC)
| Reden: Niet aangegeven carpfigter heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
|
wat denken jullie mannen ? |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Yoooo Jurgen!
Deze spiegel lijkt er wel iets op.. maar om echt te vergelijken hebben we een goede printscreen van die kant van de vis nodig.
Dan kunnen we de verschillen gaan zoeken. |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
zoiets dan : carpfigter heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
die trekken wel verdacht hard op elkaar
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Beiden mooie spiegels maar wel verschillend volgens mij. Mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
volgens mij ook, tenzij hij op de foto enkele schubben mist
op de screen heeft hij een rij van 3x 1 en 1x 3 schubben, op de foto is er niet echt een groepje van 3schubben te zien
kan zijn dat ik fout ben! |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
dat viel mij ook gelijk op idd....kan me niet voorstellen dat dat de vis is..
kennen jullie niet iemand die fanatiek aan het water vist waar de cam stond CF-crew??
er is toch wel iemand die die vis al eens gevangen heeft?! |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Volgens mij ben ik de enige van de CF-Crew die hier veel heeft gevist. Het is een flinke lap water. De spiegel die we voor de cam hebben gezien was een voor mij nog onbekende vis... Tenminste... ik heb het foto archief erop nageslagen en had niet de indruk dat het een bekende was. Aangezien we dit jaar misschien weer op dezelfde locatie gaan filmen, kan ik jullie deze foto's niet laten zien. Ik hoop dat jullie dat begrijpen. Het is namelijk geen Bart Smit camera en hou hem liever nog een tijdje @Carpfigter. De vis lijkt er wel erg op. Alleen wat hierboven al wordt aangegeven, klopt het schubben patroon niet. Gr. Erwin Bewerkt door de gebruiker woensdag 19 januari 2011 20:50:25(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
ben het er ook mee eens, schubbenpatroon komt niet overeen. Wat niet wegneemt dat het een hele mooie vis is |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
ik beweerde ook niet dat dit de spiegel was hé mannen ,ik kwam deze tegen op het net en deed me direct aan de spiegel denken die we voor de cam zagen , daarom heb ik hem even geplaatst om jullie een idee te geven hoe die spiegel er ongeveer kon uitzien , @erwin ; tuurlijk begrijpen we dat hoor
grtzz |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Nou Carpfigter, hij lijkt er ook wel verschrikkelijk veel op. Ook kwa bouw. Niet gek dat het in je opkomt.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
hopelijk komt hij er dit jaar uit
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-11-2010(UTC) Berichten: 339
|
het zijn alletwee idd hele mooie spiegel en hoop ook voor erwin als ie daar weer gaat vissen dat hij de spiegel dan vangt |
leef het leven zoals je wilt ben zoals je bent en doe vooral wat je zelf wilt doen in je leven |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
we weten het nooit zeker... we hebben de andere zijde van de gevangen vis niet gezien... |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
toch wel volgens mij, dit is dezelfde zijde en daar zit duidelijk een ander schubbenpatroon op. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
ronald kingma schreef:toch wel volgens mij, dit is dezelfde zijde en daar zit duidelijk een ander schubbenpatroon op. ahja even niet aan ged8 net 3u voor de pc zitten te gamen... men hersenen moeten zich nog aanpassen :s |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpFeeling
»
Live CarpCam
»
de befaamde spiegel van carpcam3.0 ??
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.