50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Vorig jaar is het mijn vriendin wel goed bevallen op Glosley Gisteren heeft ze een midweek geboekt naar Domiane Des Isle Ze heeft de main lake lodge geboekt Van 15 tot 19 augustus Ziet er leuk uit daar
Bewerkt door de gebruiker woensdag 19 januari 2011 17:46:31(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Haha Ron, Onderin dat filmpje krijg je van die ads door Google. En wat komt daar twee keer voorbij? Vissen in Brabant... Je hoeft helemaal niet zo ver. Ziet er wel knap uit daar. Hoop voor jullie dat je ook een paar van die biggen op de foto kan zetten. Die schubben op 7.20 en 7.50 zijn echt mooi. Bewerkt door de gebruiker woensdag 19 januari 2011 19:41:35(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Geluid afzetten heb je er geen last van vrolijke vriend |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Ik ga er de eerste week van mei naartoe, heb een van de 2 stekken met cabin op het grotere meer. Ben heel benieuwd wat het gaat worden. Prettige bijkomstigheid is dat het vanaf Breda slechts 300 km is
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 10-12-2010(UTC) Berichten: 36
|
Ziet er goed uit Ron dat er maar mooie vissen gevangen worden, ook door Patries natuurlijk. |
First I was normal but then I caught my first carp. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
is een heel mooi water ron, was mijn eerste BTW zo'n jaar of 18 geleden |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
toen was je 10 of 12 toch???hehe |
|
|
|
|
iemand nog tips voor de main lake? |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Arnold is er een tijdje geleden geweest Ron,misschien kan hij je iets vertellen!! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Strak tegen de kantjes vissen. Je mag met tijgernoten vissen, zolang je ze zelf niet klaarmaakt. Dus uit de potten van Dynamite, Bait Tech etc. Toen ik er viste, wist ik niet dat je die mocht gebruiken anders had ik zeker een paar potten meegenomen. Zwemt namelijk héél veel brasem rond en misschien dat je die met tijgernoten een beetje kunt omzeilen..
Verder heb je op de meeste stekken wel echt een voerbootje nodig, maar die heb je dus dat zal geen probleem worden en neem wat materiaal mee om te kunnen struinen. Mocht het overdag stilvallen op het mainlake dan kun je in de aangrenzende sloten heel mooi struinen.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.