Heb nu dit setje al een 3 weken, en heb er toch al een paar sessies met gedraaid. dus daarom deze kleine review:
Het ProLogic setje behoort toch een beetje thuis in een toch kwalitatief niveau van het materiaal denk ik. het is zo een beetje een underdog net zoals de ATT's setjes. ze leven wat in de schaduw van de Delkims en Fox beetmelders. Kwalitatief staan ze toch wel gelijk op het niveau van Fox heb ik het gevoel, op sommige vlakken steken ze zelfs Fox beetmelders voorbij! het mooie aan deze set is dat deze alle functie's van een Delkim heeft, een hoge kwaliteit, en aan een lagere prijs. Heb deze beetmelders altijd geweldig gevonden, omdat ze gewoon "anders" zijn als de rest. een ideaal alternatief dus!
+ punten* de bekende tonen, maar een uitbreiding van diverse tonen bv: als ik een run krijg, krijgt een vrouw een orgasme xD geweldig!
* de kleur van je led kan je instellen.
* onderaan de beetmelder zit verlichting, dus als je zit te nachtvissen word je rodpod opgelicht.
* zo goed als waterdicht
* het design
* bij een terugzwemmer licht de 2de led op
* prijs/kwaliteit een topper!
* de ontvanger heeft trilstand, maar je kan hem ook op MUTE zetten, net zoals de beetmelders.
* zeer gevoelige roller
* degelijke meegeleverde hardcase
* rubberen coating
* zuinig op de batterijen(had een zogoed als lege 9V batterij in men ontvanger gestoken, na 3 sessies constant aangestaan te hebben werkt hij nog steeds)
- punten* je moet eerst alle vijzen onderaan eraf draaien voordat je de batterij kan vervangen
* een toch wel ontbrekende diefstal alarm
* de LED helderheid mocht iets duidelijker zijn
* het geluid van de beetmelder mocht iets harder. bij harde wind hoor je het amper op 20 meter afstand.
Eindoordeel: 8/10. een kwalitatief hoogstaande beetmelder die de Delkim bijna evenwaardig is, en gelijkstaat t.o.v Fox en de aandacht niet krijgt die het verdient. er zijn een paar kleine minpuntjes, maar die zijn echt miniem en vaak persoonlijk!