5 ponder Lid sinds: 4-1-2010(UTC) Berichten: 19
|
Hallo Mijn naam is patrick beter gekend als patje ben 50 lentes jong Ben een verwoed karpervisser in zomer en wintertijd Ben afkomstig uit Antwerpen (Belgie) Hoop hier men steentje te kunnen bijdragen over belgische waterkes Voor de rest stel gerust vragen als je meer wenst te weten
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 109
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Welkom Patrick! Het wordt steeds gezelliger met al die Belgen op het forum haha. Volgens mij kun je wel een boekje open gooien over de Belgische wateren of niet.
Ben je een kanaalvisser (kk, ak, vk) of meer iemand van het gesloten water? (integra, heikant, hofstade en meer van die dressuurputten)
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-9-2009(UTC) Berichten: 338
|
Hallo zuiderbuur!
We hebben meer van die "die hard" karper vissers dus welkom!
Edwin |
des te harder des te gaat ie...
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Welkom Patje!
Leuk je erbij te hebben! We hopen een hoop van je kennis gebruik te kunnen maken! Veel plezier hier!
Erwin
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 131
|
Mijne makker se,vond dat je wel mocht vermelden dat je hier geraakt bent door mij lol Welkom makker
|
|
|
|
|
timvanzanten schreef:Welkom Patrick! Het wordt steeds gezelliger met al die Belgen op het forum haha. Volgens mij kun je wel een boekje open gooien over de Belgische wateren of niet.
Ben je een kanaalvisser (kk, ak, vk) of meer iemand van het gesloten water? (integra, heikant, hofstade en meer van die dressuurputten) ben meer een all round vissers ga waar ik zin in heb trek veel rond in belgie op zoek naar nieuwe dingen
|
|
|
|
|
Wim vo schreef:Mijne makker se,vond dat je wel mocht vermelden dat je hier geraakt bent door mij lol Welkom makker bedankt voor de tip makker lijkt me hier best leuk
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 2-1-2010(UTC) Berichten: 27
|
welkom op carpfeeling kiekeboe
ben je meschien bekend met de waters die bij camping hengelhoef ( houthalen oost ) liggen van horen zeggen zitten daar zware jongens op. de middelste vijver is de beste zeggen ze( typ in google in recreatiepark hengelhoef daar liggen ze recht van ) zelf ben ik er geweest maar niet gevist( wist niet dat er vijvers bij waren grrr ) zijn hele mooi grote vijvers maar de mensen die er zaten te karpen deden er maar geheimzinnig over sommigen lieten iets los . meschien dat jij of anderen die dit lezen er me meer over kunnen vertellen ik wil namelijk in het voorjaar naar toe gaan
bvd wilco en veel plezier op deze site
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 131
|
|
|
|
|
|
wvdh schreef:welkom op carpfeeling kiekeboe
ben je meschien bekend met de waters die bij camping hengelhoef ( houthalen oost ) liggen van horen zeggen zitten daar zware jongens op. de middelste vijver is de beste zeggen ze( typ in google in recreatiepark hengelhoef daar liggen ze recht van ) zelf ben ik er geweest maar niet gevist( wist niet dat er vijvers bij waren grrr ) zijn hele mooi grote vijvers maar de mensen die er zaten te karpen deden er maar geheimzinnig over sommigen lieten iets los . meschien dat jij of anderen die dit lezen er me meer over kunnen vertellen ik wil namelijk in het voorjaar naar toe gaan
bvd wilco en veel plezier op deze site ik ken de waters inderdaad de aanwezige vissers die er zijn op het moment spannen samen om nieuwkomers te verjagen stek plat gooien en dergelijk heel leukke bezigheid pppfffff voor de rest wat versta je onder beren een 10kg is voor somige ook ne beer he lol nachten is er toegestaan als je het niet te wild maakt weet dat ze daar met fruitbollen vissen per ongeluk een paar gevonden ik persoonlijk blijf daar weg hou niet van het soort vissers dat daar zit voor de rest zou ik zeggen heel veel succes daar
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 386
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
Helemaal zelf bedacht.........
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
hoe meer zielen hoe meer vreugde, welkom hier Patje....!!!!!!!!!
|
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 126
|
Welkom op het forum Patje !
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 18-10-2009(UTC) Berichten: 219
|
Welkom op carpfeeling Patje(vissen)
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.