5 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 47
|
Alle jeugdigen tot en met 20 jaar opgelet!Ook in 2011 gaat de KSN commissie Jeugd onverminderd door met het organiseren van toffe evenementen voor alle jeugdige karpervissers in Nederland. Daarom hebben we ook dit jaar weer een fantastische jeugddag georganiseerd en wel op 27 Februari a.s.!Op deze dag zullen weer spectaculaire en leerzame presentaties te zien zijn, praktijkgerichte workshops door echte karpercracks en uiteraard is er de mogelijkheid om al deze fanatieke karpervissers persoonlijk je vragen voor te leggen! Zoals ieder jaar sluiten we deze dag af door een fantastische tombola met een rijk gevulde prijzentafel. Medewerking voor dit jaar wordt verleend door onder andere Sjakie en de Polderboys, Gerwin Gerlach, Daniël Jawadnya, het JRC knoopteam, team Hollandbaits en nog veel meer! Verder zal er halverwege de dag een lunch zijn en is er de gehele dag voldoende drinken. Het is verder niet noodzakelijk om KSN lid te zijn, iedereen is welkom!
Natuurlijk is deze dag zoals gewoonlijk helemaal gratis!Het enige wat je hoeft te doen om aanwezig te zijn is een mailtje sturen naar [email protected] onder vermelding van naam, leeftijd en e-mailadres zodat we rekening kunnen houden met jouw komst! Nogmaals in het kort: Wat? KSN landelijke jeugddag 2011 Wanneer? 27-02-2011 Waar? Kantoorgebouw Sportvisserij Nederland, Leyenseweg 115, 3721 BC in Bilthoven Voor wie?: Alle jeugdige karpervissers tot en met 20 jaar Tijd? Zaal open vanaf 9:45 Einde om 16:30 Kosten? Gratis! Hopelijk zien we jullie in grote getalen verschijnen in Bilthoven op 27 Februari! KSN Commissie Jeugd. ZIE OOK: http://www.karperstudiegroep.nl...euwsflash&Itemid=247Bewerkt door de gebruiker maandag 17 januari 2011 20:25:18(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Goede zaak Bart! Aan alle jeugdigen, dit is echt een aanrader!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 15-2-2010(UTC) Berichten: 207
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
(Y) (Y) Wij komen weer met een hele club van de vereniging. |
Linkloos |
|
|
|
|
Goed nieuws Matthijs!! Vorig jaar was top en dit jaar belooft ook weer erg leuk te worden! Ik heb er in ieder geval zin in Groeten Bart
|
|
|
|
|
Nog maar een klein upje want deze dag is niet te missen! Jeugdige karpervissers komt allen! Het is tot en met 20 jaar dus ook voor de oudere jeugdige vissers..
Sponsoring van de tombola is door onder andere:
Proline Karper Magazine Spiegel Magazine PB-Products Fox Korda Trakker Rigsolutions VBK Alijn Danau Woord van Zwijgen Nachtvissen in Frankrijk
Lijkt me meer dan de moeite waard..
groeten Bart
|
|
|
|
|
Nog minder dan een week! Aanmeldingen stromen binnen dus wil je nog heen laat dan snel wat weten!
Groeten Bart
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 447
|
Ik kom ook! Heb er vet veel zin in net als in het Ksn jeugdkamp in duitsland
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
|
Het is ook nooit goed Tom :-)
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-7-2010(UTC) Berichten: 183
|
waarom word er niet per provincie een kamp gehouden heeft iedereen wat? |
Elke karper is er 1!
|
|
|
|
|
Denk dat dat heel veel werk zou zijn . Willen je ouders je niet brengen dan?
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 124
|
Tot wanneer kan je die e-mail sturen, wacht even het antwoord van mijn vader af of hij kan brengeno wil wel graag!!!
|
|
|
|
|
Dag Mitchell,
Er zijn daar meerdere redenen voor. Ten eerste is het al lastig genoeg om uberhaupt geschikte wateren te vinden voor een viskamp. Daarnaast is het zo dat er dan enorm veel kampen plaats zullen vinden en er erg veel begeleiding nodig is. Kortom, niet realistisch en daarbij ook niet echt zinvol denk ik.
Yannick,
Mail sturen kan tot vanavond :-)
groeten Bart
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-7-2009(UTC) Berichten: 260
|
bart van bezouw schreef:Nog maar een klein upje want deze dag is niet te missen! Jeugdige karpervissers komt allen! Het is tot en met 20 jaar dus ook voor de oudere jeugdige vissers..
Sponsoring van de tombola is door onder andere:
Proline Karper Magazine Spiegel Magazine PB-Products Fox Korda Trakker Rigsolutions VBK
En zunnebeld
Alijn Danau Woord van Zwijgen Nachtvissen in Frankrijk
Lijkt me meer dan de moeite waard..
groeten Bart
|
|
|
|
|
|
Zunnebeld zeker Stein!
Enkele zeer mooie prijzen zelfs waarvoor hartelijk dank!
Groeten Bart
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 15-2-2010(UTC) Berichten: 207
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Reacties van de boys bij ons uit het dorp waren in elk geval weer bijzonder positief! Complimentje weer voor de organisatie. |
Linkloos |
|
|
|
|
ik vond het hardstikke leuk! goed georganisseerd , genoeg te drinken.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.