35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Goed bezig knappe vis om het jaar mee te starten ! Mvg Patrick
|
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
zeker Stefan, mooie vis proficiat met je beauty 123 |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 31-10-2010(UTC) Berichten: 214
|
mooie vangensten ik kan niet vissen me water staat een beetje tehoog zeg maar hahahah overal ligt water tegen de dijken aan
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
indd mooie vangsten maar het mij nog te koud haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
@snowman.de vis die ik heb gevangen komt ook van een weiland af hoor daar moet je juist wezen nu :-" |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
gister nummertje 1 van het jaar gevangen, beetje rond gelopen met pennetje, geen voerstekjes gemaakt maar gewoon vis opgezocht, stofwolkjes, belletjes enzo en toen was er wat belletje en stofwolkje of deze plek, pennetje met mais 40 cm er vandaan gelegd en afwachten, 3 mins later paar tikjes op de pen, en na een zeer korte dril, maar op een 1lb hengeltje was het iig al genieten, kwam er een mooie schub van 20p me net ingezwommen. kort maar goed volgegeten schub is uitsnede uit orginele foto, ben nog beetje aan het oefenen met zelfontspanner, had nu erg veel lucht boven me hoofd, dus weggeknipt Bewerkt door de gebruiker maandag 17 januari 2011 16:23:51(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
mooie vis hoor!
opzich wel gaaf die achtergrond,doe je dat om je plekje te beschermen? |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Proficiat man gefeliciteerd wat de reden ook mag zijn van het effect ik vind het mooie kijk niet lang naar de foto word je beetje wazig pracht van een vis goed begin man
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
|
het is er in deze maanden erg rustig, zeg maar gerust dat ik de enige ben, straks als de zon weer gaat schijnen kom ik er bijna niet meer omdat het er dan altijd druk is
|
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
ik ga het zondag even in de polder bij een boer proberen daar zwemmen heel veel knolletjes ik ga een voerstekje 3 dagen bij houden met wat mais en hennep ik had zondag al even me hond uit gelaten en wat bellen en kolken van geschokken vissen gezien dus de verwachtingen zij hoog |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-6-2010(UTC) Berichten: 221
|
mooie vis freaky!! kan je mee thuiskomen |
Echte mannen eten geen kaas, die vissen op karper ! Kijk nooit achterom anders zie je niet wat de toekomst brengt ;-)) |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 11-1-2011(UTC) Berichten: 154
|
mooie vis man
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
|
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
loopt al redelijk goed precies woensdag nog eens een namiddag proberen
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
|
ik ben nog neit geweest
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Mijn eerste nachtje resulteerde in vier aanbeten waarvan ik er drie wist te landen. De foto's bewaar ik nog even, die zie je morgen waarschijnlijk op CF.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Dat zijn de mooie nachten Frank! Top,Gefeliciteerd met de 1e van het jaar! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 341
|
Kijk aan er wordt alweer vis gevangen. Ik heb vandaag ook maar weer eens wat orde geschept in mijn spullen. kunnen we er weer tegen aan!!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Proficiat vangers (vissen) mooie start ondanks de lange vorst bijten ze toch redelijk goed. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 4-1-2010(UTC) Berichten: 147
|
morgen weer nachtje pakken. hopelijk nu geen blank:-"
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.