CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Maak je piepers draadloos, zonder draden.
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 20-7-2010(UTC) Berichten: 6
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
volgens mij gaat het hier om de attx setjes die onder verschillende merken worden gevoerd. oa Gardner, Leon Hoogendijk en nu dus Ultimate Vision. bij deze set ziet alleen een andere sounderbox maar inhoudelijk verwacht ik weinig verschil
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Zal zeer waarschijnlijk geen verschil in het binnenwerk zitten. Veel piepersets zoals oa. die van Trend enzo worden precies hetzelfde maar onder een ander merk verkocht. |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Ziet er goed uit. Ben benieuwd wat ze kosten. |
The Baits |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Voordeel gardner attx v2 ontvangers hebben en rechte plug voorbeeld voor mensen die in het bezit zijn van delkims blijf het draadje recht zonder krome bochten toch? Hier komt naar mijn mening minder spaning op het systeem (pluggen) Mijn keuze zou zijn gardner attx v2 gezien de positieve reacties op het forum wel leuk topic Bewerkt door de gebruiker maandag 17 januari 2011 12:15:56(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-5-2010(UTC) Berichten: 237
|
@ Jeroen luppe. Ze kosten dus ongeveer €120 euro + verzendkosten vanuit engeland! |
Een dag niet gevist, is een dag niet geleeft. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
timvanzanten schreef:volgens mij gaat het hier om de attx setjes die onder verschillende merken worden gevoerd. oa Gardner, Leon Hoogendijk en nu dus Ultimate Vision. bij deze set ziet alleen een andere sounderbox maar inhoudelijk verwacht ik weinig verschil zeker weten van niet! kijk maar een naar de Dongels van het ATTx setje en van deze. zijn dus 2 verschillende setjes. heb zelf tot nu toe nog geen perfecte copy gezien van het systeem, dus ik denk dat alleen Gardner over die technologie beschikt. dit is een gewoon gebaseerd op het ATTx setje ^^ is heel waarschijnlijk niet van dezelfde kwaliteit. de draad tussen de aansluiten en de dongle zelf is stukken dunner als die van de ATTx. maar denk wel dat dit een degelijk setje is! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Tja, Jorden, zeker weten doe ik het niet maar de kans dat het om de zelfde technische inhoud gaat is wel heel aanwezig! het gaat niet om de buitenkant. ze kan niet zien aan dit setje of deze anders is dan de attx setjes. de buitenkant zegt niks helaas. het gaat om de techniek! het is volgens mij ook een regelrechte kopie van de ATTX setjes met een net iets ander uiterlijk. de receiver lijkt ook verdacht veel op die van Fox. Bewerkt door de gebruiker maandag 17 januari 2011 20:45:29(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
de reciever is naar mijn mening in ieder geval niet hetzelfde attx heeft draai volume en je zult dit altijd houden de kopies de 1 moet het uitvinden en de ander koopt het en maakt het goedkoper na |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Maak je piepers draadloos, zonder draden.
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.