15 ponder Lid sinds: 11-1-2011(UTC) Berichten: 154
|
haha lijkt me ook wel humor
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 19-11-2010(UTC) Berichten: 354
|
Ik zal eens proberen om 1 filmpje te maken, is echt lachen
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Guske schreef:Trouwens Jorden, Speelde jij ook wel Call of Duty 3 ? De gamertag naam komt me erg bekend voor nee, kan men PC niet aan. CombatArms is een gratis FPS spel voor de pc. maar je kan er ook geld aan uitgeven voor betere en speciale wapens. is de moeite om te spelen en zijn zeer goede graphics! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-6-2010(UTC) Berichten: 221
|
ik heb een 360 ( ben een echte gamer:-" _ maar me GT is : ITZ dead I heb ook black ops maar vind MW2 beter waarom ? 1. graphics black ops lijken net op de allereerste mario bross 2. recoil ( terugslag van je wapen ) 3. maps ( te groot ) 4. perks en dingen vind ik ook allemaal te veel van het goede maar goed ieder zijn ding |
Echte mannen eten geen kaas, die vissen op karper ! Kijk nooit achterom anders zie je niet wat de toekomst brengt ;-)) |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
carpfreak schreef:ik heb een 360 ( ben een echte gamer:-" _ maar me GT is : ITZ dead I heb ook black ops maar vind MW2 beter waarom ? 1. graphics black ops lijken net op de allereerste mario bross 2. recoil ( terugslag van je wapen ) 3. maps ( te groot ) 4. perks en dingen vind ik ook allemaal te veel van het goede maar goed ieder zijn ding Volkomen mee eens (me broertje heeft BO en ik MW2) Me laptopje kan het niet aan :-" |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.