CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
toppie Louis, ben jaloers op je. Hier ligt nog steeds ijs op het water. Er komen nu wat plekjes die ijsvrij zijn maar we kunnen nog niet vissen helaas. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
was inderdaad punt gaaf hier in belgie liggen de meeste wateren wel volledig open denk, heeft al een week niet meer gevroren. morgen nog maar eens proberen
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Nou super man, succes morgen en have fun and thight lines. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 30-10-2010(UTC) Berichten: 24
|
Vandaag er drie kunnen bijschrijven , niet de grootste maar toch zeer welkom . verslag staat op mijn blog zie hieronder .
gr Frank |
|
|
|
|
|
oke dan Frank, goed bezig man. Leuke blog trouwens heb even je bevindingen van vandaag gelezen. |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
YES!!! de eertse karper van 2011 is een feit een mooie schub van 26 pond van de ijssel zal vanavond of morgen een foto plaatsen |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
netjes als ik die had dan wast mijn pb
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 29-10-2010(UTC) Berichten: 42
|
mooi wou dat het bij ook maar zo ging nu al een vis vangen
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 5-7-2010(UTC) Berichten: 156
|
Vandaag 1e van het jaar,Spiegel 21 pond. Nog 2 kleine Schubs,en 3 !!! gelost. Kijken of ik een pica kan plaatsen. mike.l heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 11-1-2011(UTC) Berichten: 154
|
mooie vis mike
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Mooie start van het seizoen mike. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
|
ik heb het vandaag ook nog geprobeerd maar was niks heb alleen een haas zien zwemmen en 7 dooie snoeken zien leggen opweg naar me stek
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 5-7-2010(UTC) Berichten: 156
|
Een Zwemmende haas ? dat zie je niet iedere dag ha ha.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 4-1-2010(UTC) Berichten: 147
|
stefan everts schreef:YES!!! de eertse karper van 2011 is een feit een mooie schub van 26 pond van de ijssel zal vanavond of morgen een foto plaatsen goed bezig kerel. jammer dat maltie er 1 vespeeld heeft. ik ga volgend weekend weer. kallum
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
eerste blank van het jaar is een feitgaah gigglesmil
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Goed bezig mensen! Ik hoop dat ik volgend weekend de eerste sessie van dit jaar kan vissen.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
hoppa!!een betere start van het jaar kan ik me niet bedenken hoor |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
|
zekers een mooie start
|
|
|
|
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Hier ook een paar uurtjes gezeten. Niet om m'n gebruikelijke water (waar ik normaal zit staat nog een meer dan een meter water ofzo). Ondanks de blanco toch leuke uurtjes met mijn zoon gehad (papa, wanneer gaan we weer vissen was het gisteren heel de dag .. ;-) ). Zelfs aan het eind van de middag nog een tijdje de zon vol op het gezicht gehad.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.