10 ponder Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 83
|
hey manne , ik wil zelf een boilie machine gaan maken . hoeft niet super prof. te zijn , ga er geen honderden kilos mee maken . maar het moet wel gewoon degelijk zijn wie heeft er ervaring met : http://www.atc-carpfishing.tk/ ? wat vinden jullie ervan ? eventueel filmpjes ofzo van deze boiliemachine ? gr lennart
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Mijn maat heeft op de beurs in Assen CarpTT de powerroller gekocht 18mm voor 175,- gekocht hier is een youtube filmpje. Misschien is dit wat je zoek veel succes man
Bewerkt door de gebruiker zaterdag 15 januari 2011 20:36:53(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
thnx die had ik indd ook gezien . wat zou beter zijn ? powerroller of die van atc maken ?
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
lennart den dekker schreef:thnx die had ik indd ook gezien . wat zou beter zijn ? powerroller of die van atc maken ?
Kan je misschien in rond februari of maart/april vertellen wat hij hier van vindt wanneer het ijs weg is begint hij met boilies draaien. Vraag hem wel even via e-mail misschien is hij bezig. Geen idee wat je beter kan doen geen ervaringen met boilies maken/draaien mijn keuze zou zijn gezien de prijs de powerroller Bewerkt door de gebruiker zaterdag 15 januari 2011 20:54:57(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 28-7-2009(UTC) Berichten: 358
Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Deze maak en gebruik ikzelf: Ook grotere machines verkrijgbaar: Kind regards, Frank |
Choose the right swim,... Choose the right gear,... Choose the right bait,... Use ... Baits
|
|
|
|
|
en wat kost zoiets frank ? gewoon een kleintje , het hoeft niet prof. te zijn het is maar voor mezelf thuis wat voor motor gebruik je bij de bovendste als ik vragen mag ? gr , lennart
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
mooie machines Frank, begrijp ik nou goed dat jij die fabriceert? |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
ronald kingma schreef:mooie machines Frank, begrijp ik nou goed dat jij die fabriceert? Inderdaad, samen met een vriend van me. Momenteel heb ik twee machines staan zgan die beide weg kunnen voor de prijs van 650.00 €. Zijn met industriële motor, walsen in pom "C", lengte 50 cm, diameter 10 cm en boiliemaat 22 mm. Indien iemand interesse hoor ik het wel. Kind regards, Frank |
Choose the right swim,... Choose the right gear,... Choose the right bait,... Use ... Baits
|
|
|
|
|
ik zou er graag 1 willen frank , maar ik ben maar een student dus 650,- is voor mij echt te veel :( daarom ben ik aan het kijken voor de goedkopere machines . zodat het nog een beetje leuk blijft . het hoeft echt geen superding te zijn , als het maar werkt . wat vind jij van de powerroller en de machine van atc ,frank ? wat zou je bij die van atc bijv . anders doen ? ik had atc gemailed en kreeg dit terug : Complete machines bouw ik niet meer. Wegens mogelijke aansprakelijkheid (bij ongeval bv.) verkoop ik enkel nog de walsen voor de machines. Echter, indien gewenst bied ik wel hulp aan bij het samensteken. Als u nog even geduld hebt, eind januari mag u een vernieuwde site verwachten met foto’s, tekeningen, filmpjes, ... van een nieuw type machine en nieuw type walsen (met geïntegreerde V-riemschijf). De machine is wel al te bezichtigen indien u niet te ver af woont... en daar word ik vrolijk van ik wacht het mooi allemaal ff af . en kan hoop ik dan nog net voor de beurs beslissen of het de powerroller word of de atc gr lennart
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
lennart je geeft net aan dat je een student bent. waarom doe je het dan ouderwets met een plank? is leuk en je bent ook lekker bezig |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Boiliemachines van Powerroller:
Doen absoluut waar ze voor gebouwd zijn, enkel rekening houden dat de assen fijn zijn en na zekere tijd kunnen de walsen gaan slaan. Deze walsen zijn niet gelagerd, wat sowieso met tijd stroef gaat draaien.
Walsen van ATC:
Zijn volkunststof maar van mindere kwaliteit dan de walsen die wij gebruiken, je ziet alsook dat de assen ook fijn zijn en niet gelagerd. V-riem wordt door middel van een poelie aangedreven en er staat alsook geen spanrol op. De machines die je hiermee kan maken doen absoluut waar ze voor gebouwd zijn.
Onze machines zijn voor het maken van honderden kilo's na elkaar, walsen zijn gelagerd, assen zijn dik. Je kan verschillende walsen (boiliemaat) plaatsen zonder te moeten afregelen en dit gebeurd in een mum van tijd. Motors zijn krachtig en lucht gekoeld.
Kind regards, Frank |
|
|
|
|
|
Lodewijk schreef:lennart je geeft net aan dat je een student bent. waarom doe je het dan ouderwets met een plank? is leuk en je bent ook lekker bezig heey lodewijk . Ik zie mezelf geen (voor mij) grotere aantallen kg's bollen draaien met de boilieplank. Een x een aantal kg draaie is indd leuk . Maar om nou bijv . Iedere week 10kg te draaie met de hand .
|
|
|
|
|
Oke . Thnx frank ik denk dat ik toch een lichte voorkeur heb naar atc . Ik wacht de nieuwe machine zoiezo ff af
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 13-12-2012(UTC) Berichten: 1
|
Hey frank
Ik heb je een mail gestuurd
Groeten
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 12-3-2012(UTC) Berichten: 35
|
Voor 175 euro wil ik ook wel een powerroller. Waar zijn die te koop voor dat geld?
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 7-11-2013(UTC) Berichten: 2
|
Hallo iedereen,
ik ben een student van het laatste jaar in don bosco halle richting elektro-mechanica en ik moet een gip maken over de boiliemachine.
Ik had een vraag over de motor, heeft iemand enig idee wat voor motor er gebruikt wordt voor een boiliemachine en indien iemand zo een motor heeft zou die dan een foto kunnen posten van de motor en van het kenplaatje met de technische gegevens?
bij voorbaat dank Mike
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Mister X schreef:Mijn maat heeft op de beurs in Assen CarpTT de powerroller gekocht 18mm voor 175,- gekocht hier is een youtube filmpje. Misschien is dit wat je zoek veel succes man
Das geen geld, op de site van Bosveld kost de powerroller 18mm voor €350 |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.