Nieuwe uitzetting Lid sinds: 18-8-2009(UTC) Berichten: 12
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Het zullen ongetwijfeld goeie molens zijn....maar kwa looks.....nee.....geef mij maar big pitts
Erwin
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 13-8-2009(UTC) Berichten: 2
|
Ik vind ze geen donder aan jammer dat ze de originele look, hebben weg gedaan gaat ze nog bezuren denk ik. Maar geef mij ook maar big pitts inderdaad.
Maikel
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ja...ik vind het een beetje "te over done"...Lijkt er allemaal veel minder robuust uit te zien....
|
|
|
|
|
Heb gehoord dat de looks misschien nog iets anders worden, mjaa afwachten..
|
|
|
|
|
Hoe komt dat dan..? Slecht ontvangen ofzo? Dit is dus niet het definitieve model...
Ben jij van plan hem te halen dan J to the p
|
|
|
|
|
Weet nog niet als ik dus deze ga halen.. Ik vind ze er niet echt mooi uitzien, maar als ze beter zijn dan de vorige dan misschien wel..
En heb ergens gelezen dat de spoelen waarschijnlijk zilver worden, mjaa het is gewoon afwachten denk ik.
Maar nu dit model er aan komt, gaat het andere model voor een prikkie de deur uit. Dus ik kijk nog ff..
Net weer ff inkopen gedaan bij zunnebeld:-" haha kalm an
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 13-8-2009(UTC) Berichten: 2
|
Nou ik zie nu al een verbetering aan de molen, en dat zijn de spoelen die zijn veel beter als de oude lijn word beter opgespoeld als ik het zo zie. Maar jan op welke datum zijn ze in de winkel dan
|
|
|
|
|
Wel jammer dat ze goudkleurig zijn......hahaha...vind ik zelf minder mooi (de spoel dan)
|
|
|
|
|
Ja de spoelen worden misschien zilver, hoop het wel iig, dat is al stukje beter als goud, haha..
Uhm bij raven zeiden ze over een maandje ongeveer..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 28
|
Ik vind ze helemaal niets....
|
|
|
|
|
Ik weet nog niet als ik ze ga kopen.. Kijk wel even. (drillen) Welke molens heb jij dan erwin? Bewerkt door de gebruiker maandag 31 augustus 2009 15:56:19(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
Ik vis zelf met Daiwa Tournaments ts De klassiekers! Bewerkt door de gebruiker maandag 31 augustus 2009 18:16:27(UTC)
|
|
|
|
|
Okee relaxed.. Maar ik kan ook de shimano biomasters kopen. Binnenkort sowieso ff inkopen doen, dus zie wel weer wat ik haal Bewerkt door de gebruiker zondag 6 september 2009 21:58:28(UTC)
|
|
|
|
|
shimano biomasters zij ook wel fijne molens hoor. Zit aardig wat pit in! En denk ook dat je er een aardig eindje mee kunt gooien!
Erwin
|
|
|
|
|
Jaa klopt, maar op de nederlandse wateren, is zo'n grote molen niet echt nodig vind ik.
Je kunt er idd wel ver mee werpen en ze halen snel in.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.