45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
vissessie gepland op zaterdag, zegt 1 van mn 2 vismaten af... nu hopen dat de andere nog gaat, anders valt het helemaal in het water |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
chiele schreef:vissessie gepland op zaterdag, zegt 1 van mn 2 vismaten af... nu hopen dat de andere nog gaat, anders valt het helemaal in het water Ken het probleem jammer genoeg. men vaste vismaat gaat nu op een andere put vissen als mij, ... Moet nu nieuwe vismaat zoeken die veel vrij is zoals mij. Ik vis regelmatig samen met LSK4EVER. Maar hij heeft een dochter en 2 banen, dus die kan natuurlijk niet altijd mee :( |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
chiele schreef:vissessie gepland op zaterdag, zegt 1 van mn 2 vismaten af... nu hopen dat de andere nog gaat, anders valt het helemaal in het water Ken het probleem jammer genoeg. men vaste vismaat gaat nu op een andere put vissen als mij, ... Moet nu nieuwe vismaat zoeken die veel vrij is zoals mij. Ik vis regelmatig samen met LSK4EVER. Maar hij heeft een dochter en 2 banen, dus die kan natuurlijk niet altijd mee :( |
|
|
|
|
waarom gaat ge ni mee naar die andere put? |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
chiele schreef:waarom gaat ge ni mee naar die andere put? is niks voor mij. Ligt net over de grens in Nederland. Word veel opgevist en het topgewicht ligt niet zo hoog, en heb men zinnen op bepaalde vissen gezet op mn thuiswater.op mn thuiswater heb ik een alleen heerschappij (op de ganzen na ) en mag er met zoveel hengels vissen als ik wil (vis zelf max met 4) |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
dan heb je het mooi voor elkaar Jorden, superrrrrrrrrrrrrrrrrr |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
ronald kingma schreef:dan heb je het mooi voor elkaar Jorden, superrrrrrrrrrrrrrrrrr moet je mij niet vertellen |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Hoe groot is dat water en wat voor bestand zit er op? En is het echt een privéwater of kun je er ook vissen met de juiste papieren? |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
ronald kingma schreef:Hoe groot is dat water en wat voor bestand zit er op? En is het echt een privéwater of kun je er ook vissen met de juiste papieren? i keep my mouth shut! denk wel dat je dit begrijpt. het ligt buiten Lommel... moet een uur rijden met mijn viskar, maar dat heb ik er voor over |
|
|
|
|
wil naar de winkel voor enkele led's etc, blijkt de winkel om 17u gesloten te zijn ipv om 18u nu net die ene winkel die vroeger sluit |
|
|
|
|
chiele schreef:wil naar de winkel voor enkele led's etc, blijkt de winkel om 17u gesloten te zijn ipv om 18u nu net die ene winkel die vroeger sluit is rot... |
|
|
|
|
jep! dan maar dinsdag er8er gaan... (is zondag en maandag gesloten, en morge ga ik vissen) Bewerkt door de gebruiker zaterdag 15 januari 2011 01:48:15(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
1ste blank neergezet van het jaar. maar een die ik niet meer vergeet... zonsopgang gezien en en ondergang. zaaallliiiiggg |
|
|
|
|
deze morgen, 9u, kom aan mn water: geen vismaat te bespeuren 13u: hij kan niet komen wa in godsnaam doet hem zo lang wachten om iets te laten weten? maar goed, 1 zeelt en 1 voorntje gevangen, jammer genoeg geen karper |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
morgguh allemaal..... zit nu al ruim 2dagen ziek op de wc pot, heb een klote buikgriep te pakken..... loop letterlijk en figuurlijk helemaal leeg..................................
|
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
steef zenden schreef:morgguh allemaal..... zit nu al ruim 2dagen ziek op de wc pot, heb een klote buikgriep te pakken..... loop letterlijk en figuurlijk helemaal leeg..................................
veel beterschap |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
veel beterschap Steef, ik heb er een dikke week van afgezien. zeer agressieve virussen hoor Grtz
|
|
|
|
|
Steef, sterkte kerel. Als het aan blijft houden even wat Imodium halen bij de apotheek. Ben je met 2 dagen weer de man. |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-6-2010(UTC) Berichten: 221
|
Ppff wou vandaag gaan vissen en werkelijk alles loopt fout...... Ik had twee blikjess mais gehaald....heeft me pa zo o zo leuk doorde doperwten gedaan.....mais weg......het duiven voor dat ik wou wellen voor me spod mix.....heeft me ma aan de duiven gevoerd.... En dan nOg het weer...het zo een rustig dagje worden met een zacht briesje .....et is nog net geen storm hier kunnen ze nou niet voor 1 dag get weer goed voorspellen ??? Of tewel me dag is aardig verpest je moet hier in huis tegenwoordig overal je naam op schrijven...... Dan maar een dag op de bank hangen... |
Echte mannen eten geen kaas, die vissen op karper ! Kijk nooit achterom anders zie je niet wat de toekomst brengt ;-)) |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.