35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
welke boilie van dreambaits is een uitblinker? of hebben jullie veel suc6 gehad. zou graag meer willen weten over welke boilie van hun je voor welk water kunt gebruiken. alvast bedankt
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
krill en octopus is top 123 123 123 wel niet inzetten op een water met een groot bestand aan meerval en steur gaah
|
|
|
|
|
zit maar 1 meerval en 1 steur nog nooit gevange mis wel al dood maar ik zat ook al te denke aan die bol
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
oké dan zou ik zeker deze bol proberen
|
|
|
|
|
iemand nog een andere van dreambaits?
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
ik heb sinds kort 30 kilo dreambaits in mijn bezit nog niet met gevist natuurlijk, maar daarvoor altijd de ready mades gekocht in een viswinkel. goede resultaten op gehad! heb zelf het meeste gevangen met de insecto bol. heb nu de Sweet Casual gepakt en de Krill en octopus. zijn allebei bollen waar ik zeker van ben dat ik er dit jaar goed op ga vangen! voor meer info zou ik gewoon een mailtje sturen naar Mario en hij zal je graag verder helpen. |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
ik heb er zelf geen ervaring mee, maar heb wel goede verhalen gehoord van Krill en octopus. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 17-7-2010(UTC) Berichten: 42
|
Vis al een tijdje met dreambaits en die Red & spicy is ook erg goed ! Krill natuurlijk ook Niemand van die bollieboeren kan zich tegenwoordig permiteren om slechte bollen te maken he
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Mister B. schreef:Vis al een tijdje met dreambaits en die Red & spicy is ook erg goed ! Krill natuurlijk ook Niemand van die bollieboeren kan zich tegenwoordig permiteren om slechte bollen te maken he er zijn er toch nog hoor heb een keer boilies gekocht via een testvisser van een boilieboer (ga zijn naam uit respect niet vernoemen). hij gaf me een zakje van die bollen mee. ik mocht ook tegen zijn stek aanvissen want daar had hij gevoerd met de volgens hem "wonderbollen". 3 hengels uitgegooid met 2 bollen van die boilieboer. niks met gevangen! met men eigengedraaide bol vang ik daar vis op zijn stek! hij had die dag minder als mij kwam gewoon omdat die bollen te snel oploste en amper flavours bevatte. |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 15-2-2010(UTC) Berichten: 207
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Ik ken meerdere personen die zweren bij Dreambaits en de vangsten liegen er ook niet om. Mario heeft kennis en is bovenal een goud eerlijk vent! |
Linkloos |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Wat wil je van een bol all season instant of ook op langer termijn dit zijn zaken waar je rekening meer moet houden. Denk dat alles zijn boilies wel goed zijn zeker met dat kind in de emmer hoe kom je er op. Zou zeggen test eens wat uit wat wordt geadviseerd loop je zeker niet naast je schoenen succes met het vissen hou ons op de hoogte goed
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
elke bol van Mario is goed. Moest ik ooit nog eens freezerbaits aankopen bij een boilieboer, dan schaf ik ze me aan bij Mario. Doet er trouwens aan denken dat ik dringend nog eens een hoeveelheid krill moet aankopen Grtz
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Vandaag pop-ups octopus gekocht van dreambaits.Zondag eens gaan testen, ben eens benieuwd grtz |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-10-2009(UTC) Berichten: 412
|
Waar zijn de freezers in nl te verkrijgen?
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-5-2012(UTC) Berichten: 311
|
Ik ben van plan om de Octopus te halen van Dreambaits maar bij mij in de plaatselijke viswinkel hebben ze niet Zijn er nog boilieboeren op t internet die aan gratis verzending doen ? mvg
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.