35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
weet iemand nog een camping waar ik en mijn ouders van de zomer naar toe kunnen waar redelijke karpers zitte vlak bij of op de camping een vis water zit?
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 5-12-2010(UTC) Berichten: 20
|
villapark weddermeer is wel leuk watertje op de camping geen extreem grote karpers maar op weddermeer zelf wel plaatsen op het meer kosten geld maar is het wel waar behalve dat sommige karpers de bek kapot hebben van die aggresieve vissers haha
groeten rick
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
de vecht in ommen...... Zelf ook dit jaar op een camping geweest in luxemburg denk ga lekker vissen was nog geen 5 min aan het vissen en gelijk een bekeuring van 7.50 euro haha bleek gesloten seizoen te zijn voor karper |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 68
|
lodewijk, welke camping was het dan?
|
|
|
|
|
welke bedoel je? In ommen of die in luxemburg? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 68
|
|
|
|
|
|
dat was een camping in vielsalm |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 8-11-2010(UTC) Berichten: 12
|
Camping de Vrolijk in Laren Gld.
camping aan de zwaaikom in henglo O. aan het twentekanaal
ach ja zijn er zo veel hier in de buurt, ligt er aan wat je precies wil (en je ouders). |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
Lodewijk schreef:dat was een camping in vielsalm Ben er doorgekomen op vakantie, maar bij mij was dat nog in België |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 11-1-2011(UTC) Berichten: 154
|
ik ga zelf van de zomer naar camping wedderbergen oftwel wedde (groningen) is wel een leuk om een keertje te proberen zeiden ze tegen mij Bewerkt door de gebruiker woensdag 12 januari 2011 17:07:13(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
denkal16 schreef:ik ga zelf van de zomer naar camping wedderbergen oftwel wedde (groningen) is wel een leuk om een keertje te proberen zeiden ze tegen mij dan kan ik beter naar frankrijk net zo ver
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 11-1-2011(UTC) Berichten: 154
|
dat is waar haha
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
dan wist ik het wel haha!!!viva la france!!! |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 27-1-2011(UTC) Berichten: 34
|
Kwam laatst op de site van ermerstrand terecht. Vorig jaar was daar de eerste 40 ponder gevangen. Volgens mij zit er aardig wat vis in. |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-1-2011(UTC) Berichten: 299
Bedankjes: 1 keer
|
thomas250 schreef:Kwam laatst op de site van ermerstrand terecht. Vorig jaar was daar de eerste 40 ponder gevangen. Volgens mij zit er aardig wat vis in. jaa zit mooie vis op kijk maar eens op : [url=http://www.ermerstrand.nl/fotoalbumb/12/63[/url]
|
|
|
|
|
robbin schreef: Lodewijk schreef:dat was een camping in vielsalm Ben er doorgekomen op vakantie, maar bij mij was dat nog in België belgie / luxemburg........ bij mij is dat gewoon hetzelfde haha |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 443
|
weddermeer mischien zitten de huisjes pal voor een slootje waar nog behoorlijk wat karper in zwemt heb ik me laten vertellen! of mischien heiderbos zit ook wel mooie vis op |
behandel iedere karper met respect! |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 30-10-2010(UTC) Berichten: 1
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.