35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
ik zeg niks... |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
-zucht- vandaag weer eerste schooldag van het jaar... tempus fugit |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
chiele schreef:-zucht- vandaag weer eerste schooldag van het jaar... tempus fugit kan er over meespreken... maar nu is het vooral de examenpunten bespreken xD dus valt het allemaal nog mee. |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
humeur van de dag: moedeloos. Ben er in geslaagd om, tijdens het inbouwen van een dieptemeter, een kabel van mijn voerboot te breken. mooi hersteld, vervolgens de motoren omgekeerd aangesloten en nu is er nog een relais kapot ook. zal weer een lange dag knutselen worden.
Grtz
|
|
|
|
|
oei... das balen hier ben ik al goed gewend aan het ritme van de school, nu het ritme vd leerstof nog |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 11-11-2010(UTC) Berichten: 71
|
nooit gedacht dat ik het zou krijgen maar door grote brand in de baderie naast mij is mijn huis onbewoonbaar geworden afgelopen weekend. dus voel me nu moe, gestrest en geergerd. fijn zo´n verzekeraar!!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
ralfvdboom schreef:nooit gedacht dat ik het zou krijgen maar door grote brand in de baderie naast mij is mijn huis onbewoonbaar geworden afgelopen weekend. dus voel me nu moe, gestrest en geergerd. fijn zo´n verzekeraar!! Klote voor je hoop voor je dat het gauw geregeld is |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
ralfvdboom schreef:nooit gedacht dat ik het zou krijgen maar door grote brand in de baderie naast mij is mijn huis onbewoonbaar geworden afgelopen weekend. dus voel me nu moe, gestrest en geergerd. fijn zo´n verzekeraar!! Das eens ff klote. Sterkte
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
|
Groeten,
Jerry |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Ik had via via ook iets gehoord over die brand in Woerden. Lekker dan... Sterkte ermee Ralf!
|
|
|
|
|
damn, moet zwaar zijn... :/
sterkte! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-5-2010(UTC) Berichten: 270
|
|
Wie het Kleine niet eert is het Grote niet weert.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
ralfvdboom schreef:nooit gedacht dat ik het zou krijgen maar door grote brand in de baderie naast mij is mijn huis onbewoonbaar geworden afgelopen weekend. dus voel me nu moe, gestrest en geergerd. fijn zo´n verzekeraar!! how, heavy! veel sterkte nog en hopelijk zal de verzekering goed meewerken! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
das flink balen, veel sterkte en hoop da het goed komt! |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Hey Ralf, sterkte dan en ik hoop dat het allemaal goed komt. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 11-11-2010(UTC) Berichten: 71
|
bedankt allemaal, en voor allemaal ik hoop dat je er nooit mee te maken hebt maar ga alls een gek achter de verzekering aan want ze zijn zo traag als slakkestront.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 31-10-2010(UTC) Berichten: 214
|
veel sterkte man gadver dat is echt een kut bericht ik hoop dat het snel weer opgelost is voor je
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 332
|
Veel sterkte man!
Ben gefrustreerd en kapot moe. School gaat maar klote kom nie tin het ritme van taken enzo te maken.. En heb zo hard gevochten met de naaimachine.. Heb het opgegeven, morge komt tante die van haar brengen, want deze mag voo rmijn part de boom in! En men rug doet pijn :( |
I swore I'd never fall again in love. But this don't even feel like falling.* |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 31-10-2010(UTC) Berichten: 214
|
vandaag geslaagd voor me cursus klein grondvezet tweedageb cursus erg leuk gehad ook nog een gedeelte groot grond verzet gedaan met de grote new holland met kilver bak ik voelde mijn net een kind dat aan het spelen was met speelgoed geloof me dat is erg leuk Bewerkt door de gebruiker woensdag 12 januari 2011 23:26:35(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 19-11-2010(UTC) Berichten: 354
|
gefeliciteerd snowmen !!!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.