CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Ik hoop maandag een nachtje te kunnen pakken en daarmee het seizoen te openen.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-6-2010(UTC) Berichten: 221
|
Frank Avezaat schreef:Ik hoop maandag een nachtje te kunnen pakken en daarmee het seizoen te openen. kom maar op met die vis dan !!! bigfish |
Echte mannen eten geen kaas, die vissen op karper ! Kijk nooit achterom anders zie je niet wat de toekomst brengt ;-)) |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
ik bedoel wel volgende week maandag de 17e
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
hoop voor jouw dat je een paar kunt vangen... ik ga deze zaterdag toch maar eens proberen. moet lukken normaal gezien..
|
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
succes mannen hier nog steeds alles potdicht. .................................... pffffffffffffffffffffffffff............... het duurt toch best wel lang. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
ronald kingma schreef:succes mannen hier nog steeds alles potdicht. .................................... pffffffffffffffffffffffffff............... het duurt toch best wel lang. mischien moet je toch maar met je fhon naar de waterknant:-" hahah128fs31818 |
Echte mannen eten geen kaas, die vissen op karper ! Kijk nooit achterom anders zie je niet wat de toekomst brengt ;-)) |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
niemand nog vis gepakt dan? |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
ik volgend weekend 128fs31818 |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
tantrumsmi Grappig, hier ligt alles nog potdicht, hier en daar komt er wat water door het gestolde water maar ik denk niet dat het deze week al vissen word. 's Morgens is het nog volop ijskrabben. Overdag komt de temperatuur hooguit op + 2 graden maar dat maakt de nacht weer ruimschoots goed door er een vette -4 tegenaan te gooien........................pffffffffffffffff.
Maar goed mannen, een ieder die wel kan en gaat vissen wens ik een mooie karper toe, succes............. (vissen) |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
van het weekend weggeweest, ff met de penstok, helemaal niks, alleen aantal dooie karpers zien liggen gaah Bewerkt door de gebruiker woensdag 12 januari 2011 01:02:13(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
freaky schreef:van het weekend weggeweest, ff met de penstok, helemaal niks, alleen aantal dooie karpers zien liggen gaah Hier hetzelfde ook wezen pennen maar na in totaal zo'n 15 dooie karpers geteld te hebben waaronder een van mijn (pen)targets een rijen ben ik maar weer verdrietig afgedropen naar huis. Vervolgens de vereniging opgebeld met deze melding maar die blijven de schuld aan het ijs geven en dat het allemaal wel meevalt alleen het feit dat bijna alle stadswateren dichtgeslipt zijn waardoor op sommige plekken hooguit 30 cm water staat had er niks mee te maken volgens hun . Ben ik blij dat ik m'n contributie voor Purmerend nog niet betaald had! |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
ik ga zondag heel de dag weer een keer proberen. vooruitzichten zijn erg goed,zon en 10 graden |
houdoe en bedankt |
|
|
|
|
carppassion schreef:freaky schreef:van het weekend weggeweest, ff met de penstok, helemaal niks, alleen aantal dooie karpers zien liggen gaah Hier hetzelfde ook wezen pennen maar na in totaal zo'n 15 dooie karpers geteld te hebben waaronder een van mijn (pen)targets een rijen ben ik maar weer verdrietig afgedropen naar huis. Vervolgens de vereniging opgebeld met deze melding maar die blijven de schuld aan het ijs geven en dat het allemaal wel meevalt alleen het feit dat bijna alle stadswateren dichtgeslipt zijn waardoor op sommige plekken hooguit 30 cm water staat had er niks mee te maken volgens hun . Ben ik blij dat ik m'n contributie voor Purmerend nog niet betaald had! pff klote man dat je daar dan je target ziet liggengaah en ik vind het een beetje zwak van de vereniging dat ze de schuld aan het ijs geven natuurlijk is het ijs niet het beste voor de vis maar ze kunnen dan op z'n minst de sloote toch ff bageren ? |
|
|
|
|
ik gaat zondag ook nog maar eens proberen mits het weer goed is want ben niet in het bezit van plu/bivvy dus laat die(karper) maar komen |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
zaterdag nog maar eens gaan vissen
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
ik pak zondag mss eens uit. kameraad van mij heeft een woonboot liggen waarop nog heel wat geklust moet worden. 2 stokjes op het dek en ondertussen klussen met de receiver in de woonkamer ^^
Grtz
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 67
|
Carpfreak,
Ik denk dat ik wel weet waar jij vist, heb ik ook kunnen zien aan het plaatje van Carpmaps. Daar heb ik vroeger ook mijn eerste karpertjes gevangen! Daar zitten nu geen karpers, van het voorjaar trekken ze er weer in! |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
hoera 2de vis van't jaar was een wiolde vis van 6.5 kg die maar niet bleef stilzitten gigglesmil louiskruyfhooft heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
mooie vis! ziet er in puike staat uit! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
aftellen tot maandagnacht
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.