logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Jorden  
#1 Gepost : zondag 9 januari 2011 21:03:49(UTC)
Jorden

45 ponder

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
heb sinds oktober ben ik eigenaar van onderstaande rodpod. tot nu toe ben ik er niet dolgelukkig van. waar ik mij vooral aan stoor zijn de buzzerbars. ik kan er 4 hengels op plaatsen, maar wil er eigenlijk maar 3 op zetten. als ik er maar 3 opzet, is hij niet erg stabiel (wat ook een minpunt is). weet iemand waar ik deze buzzerbars voor 3 kan krijgen? ik wil de rodpod ook eventueel ruilen tegen iemand die een toch wel degelijke rodpod wil hebben voor 4 hengels. (want dan staat hij zeer stabiel).

UserPostedImage

Bewerkt door de gebruiker zondag 9 januari 2011 21:05:58(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Me...myself...and my rods!
Sponsor
Patrick Wolters  
#2 Gepost : zondag 9 januari 2011 21:05:33(UTC)
Patrick Wolters

35 ponder

Bedankjes: 3 keer
Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
Zie geen onderstaande rodpod?
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop.
Jorden  
#3 Gepost : zondag 9 januari 2011 21:06:32(UTC)
Jorden

45 ponder

carppassion schreef:
Zie geen onderstaande rodpod?

sorry, was even de link vergeten Knipoog
Patrick Wolters  
#4 Gepost : zondag 9 januari 2011 21:08:32(UTC)
Patrick Wolters

35 ponder

Kun je geen 5 e bevestigingspunt in het midden maken dan kan je derde hengel daar.
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop.
Jorden  
#5 Gepost : zondag 9 januari 2011 21:11:43(UTC)
Jorden

45 ponder

carppassion schreef:
Kun je geen 5 e bevestigingspunt in het midden maken dan kan je derde hengel daar.

ik weet wat je bedoeld, weet niet of dit mogelijk is. in mijn familie zit iemand die kan lassen, mss kan hij dit wel maken. maar ik had toch het liefst om ze apart te kopen, want dan kan ik mijn buzzerbars voor 4 hengels gebruiken moest ik ze nodig hebben Knipoog
Patrick Wolters  
#6 Gepost : zondag 9 januari 2011 21:18:28(UTC)
Patrick Wolters

35 ponder

Jorden schreef:
carppassion schreef:

ik weet wat je bedoeld, weet niet of dit mogelijk is. in mijn familie zit iemand die kan lassen, mss kan hij dit wel maken. maar ik had toch het liefst om ze apart te kopen, want dan kan ik mijn buzzerbars voor 4 hengels gebruiken moest ik ze nodig hebben Knipoog

Dat kan dan nog steeds wand je haalt geen punten weg je zet er alleen een bij.
Dus wanneer je met 4 hengels vist dan gebruik je hem zoals hij nu is en vis je met 3 dan
gebruik je voor je derde hengel het nieuw geplaatste middelste punt.
Heb het zelf ook werkt perfect.
Jorden  
#7 Gepost : zondag 9 januari 2011 21:36:29(UTC)
Jorden

45 ponder

carppassion schreef:
Jorden schreef:
carppassion schreef:

Dat kan dan nog steeds wand je haalt geen punten weg je zet er alleen een bij.
Dus wanneer je met 4 hengels vist dan gebruik je hem zoals hij nu is en vis je met 3 dan
gebruik je voor je derde hengel het nieuw geplaatste middelste punt.
Heb het zelf ook werkt perfect.

aahh, had je eerst verkeerd begrepen. ja dat kan ik ook doen, maar ik ga eerst kijken naar alternatieven. mss wel deze verkopen en een nieuwe kopen. hij word op het moment verkocht rond de €95, heb hem zelf aangekocht voor €65. maar eerst kijken naar andere alternatieven. het is wel een degelijke rodpod van goede kwaliteit, ik erger me vooral aan die buzzerbars.
Erwin Krijgsman  
#8 Gepost : zondag 9 januari 2011 23:50:49(UTC)
Erwin Krijgsman

25 ponder

Bedankjes: 27 keer
Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
Is het een oplossing om je buzzerbars lager door te schuiven, dus vlak boven je pod. Hoe lager de bars liggen, des te stabieler zou het kunnen zijn.
Zo te zien heb je ze al vrij laag dus misschien niet de oplossing en je zou in de problemen kunnen komen met de slinger van je molen wanneer hij op de tweede houder van rechts ligt. Je kunt ook een banck stick onder de voor bar zetten aan de kant van het kantel gevaar. Niet de fraaiste oplossing maar beter zo dan een pod die omvalt. Succes.
Bij het model pod wat je hebt is het overigens niet nodig. Op mijn site staat er één die in principe de zelfde basis heeft maar 100% zeker geen last heeft van kantel gevaar. Ook niet bij de 4 bar opstelling.

Mvg ErwinKnipoog
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt...
Jorden  
#9 Gepost : maandag 10 januari 2011 19:02:03(UTC)
Jorden

45 ponder

ik ga niks aan mijn pod bijzetten om het stabieler enzo te maken. wil het direct in orde hebben zonder weer vanalles aan te passen snap je? ik kan natuurlijk doen wat jij bedoeld, maar het oog wil ook wat Knipoog als daar zo'n scheve pod hebt staat waar je €75 voor betaalt hebt, moet ie er ook uitzien Knipoog
chiele  
#10 Gepost : maandag 10 januari 2011 19:07:20(UTC)
chiele

45 ponder

ik heb er zon schroefdingske afgehaald, heb net dezelfde rodpod, ook voor 4, nu dus voor 3 Knipoog
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
jori  
#11 Gepost : maandag 10 januari 2011 19:09:02(UTC)
jori

25 ponder

of je zet hem gewoon op marktplaats die rodpod
behandel iedere karper met respect!
chiele  
#12 Gepost : maandag 10 januari 2011 19:33:23(UTC)
chiele

45 ponder

zo heb ik het opgelost

nu heb je wel dat wanneer je een grote(re) molen gebruikt, die tegen die groene/grijze dwarsstang botst, maar dat neem ik er wel bij Knipoog

UserPostedImage
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite

Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Breede lach Alvast bedankt!
Jorden  
#13 Gepost : maandag 10 januari 2011 20:17:26(UTC)
Jorden

45 ponder

probleem is opgelost Knipoog koppen verplaatst enzo... heb nu de zelfde buzzers als chiele.

@chiele: bedank eah Knipoog
Jorden  
#14 Gepost : maandag 10 januari 2011 23:52:19(UTC)
Jorden

45 ponder

delete! Problem solved Breede lach
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (3)
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.