CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
CarpNews
»
inklapbare tafel (Blokker aanbieding week 2)
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Beste leden, In de nieuwe Blokker folder staat een handige inklapbare tafel voor net geen 18 euro. een soortgelijk model gebruik ik zelf al een paar jaar bij lange sessies. misschien iets voor jullie ook? aanbieding geldt tot 19-01-2011. gr. timvanzanten heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Die heb ik!!! Handig ding joh!!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
is ie een beetje stevig of is het zo'n wiebel ding? |
The Baits |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
tsja dat is opzich wel handig maar ik heb tot nu toe nog nooit een tafel gemist tijden een langere sessie moet ik zeggen... kan me wel voorstellen als je er 1 x 1 mee hebt gehad dat je het altijd wilt!! |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
tja, hoe vlakker de ondergrond, hoe steviger hij staat. ik vind hem zelf ideaal! ik gebruik met langere sessies een drie pits gasstel wat ik op deze tafel zet. een maak gewoon zo mn eigen mobiele keuken. Bewerkt door de gebruiker zondag 9 januari 2011 14:46:56(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Zeker in frankrijk is z'n ding ideaal kan je altijd makkelijk wat neerzetten en koken ideaal!! |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
heb ook zoiets gehad maar die is gesneuveld zit er nu over na te denken om er 1 terug te kopen
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-10-2010(UTC) Berichten: 262
|
is niet bedoeld als bivvy tafeltje denk ik:-"
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Inderdaad niet echt voor in de bivvy. Zoals Tim al aangaf, een kooktafel. Met een beetje passen kan je bord er ook nog naast, flesje druiven erbij en de maaltijd kan beginnen. Zeker op langere sessies begint dat geknoei met pitjes op de grond en bord op schoot me tegen te staan, dan is deze tafel een perfecte oplossing......en voor weinig, wat wil je nog meer. Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Heb ook zoiets maar dan echt meer n campingtafel waarvan alle poten verstelbaar zijn. Afgelopen jaar in frankrijk heeel veelplezier van gehad! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
heb ook zo'n ding gehad maar 125 kilo kan ie niet hebben haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
Ik gebruik het plateau uit mn witvis verleden XD door de verstelbare poten staat hij altijd recht |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
Jeroen Luppe schreef:is ie een beetje stevig of is het zo'n wiebel ding? als jij aan het water verschijnt met dat ding, dan ga je maar mooi een eindje verderop zitten....gaah
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Frank Penning schreef:Jeroen Luppe schreef:is ie een beetje stevig of is het zo'n wiebel ding? als jij aan het water verschijnt met dat ding, dan ga je maar mooi een eindje verderop zitten....gaah Je bent bang dat het tafeltje niet sterk genoeg is (stek verstoring) en het begeeft Bewerkt door de gebruiker zondag 9 januari 2011 21:26:33(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Denk niet dat Frank dat bedoelt Jowan |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Ik snap wat je bedoelt Frank haha Maar ik moet nog zo'n (bijzet) tafel hebben voor in de voortent van de sleurhut |
The Baits |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
kijk Jeroen, daar is ie nou ideaal voor als bijzettafel in de voortent, hahahahahahaha.......................hem hem er zelf ook in staan. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-6-2010(UTC) Berichten: 221
|
ik gebruik altijd zo'n camping tafeltje van campo world ofzo ? je kan de poten verstelen dus hij staat altijd stevis en als je hem in klapt is die mischien 5cm dik dus gaat zo boven op de vis kar Gr Brian |
Echte mannen eten geen kaas, die vissen op karper ! Kijk nooit achterom anders zie je niet wat de toekomst brengt ;-)) |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Lodewijk schreef:heb ook zo'n ding gehad maar 125 kilo kan ie niet hebben haha je moet er ook niet op willen dansne |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
CarpNews
»
inklapbare tafel (Blokker aanbieding week 2)
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.