20 ponder Lid sinds: 14-12-2009(UTC) Berichten: 274
|
Ik ga 6 nieuwe steunen kopen ik heb nu rvs(roestvrijsnel)van x2 dat ze een beetje roesten boeit me niet zo maar als ze snachts instorten dan denk dat je een run hebt kom je je plu uit bangstick in geklapt Dus welke worden de nieuwe ik wil egt goeden hebben! ik dacht aan: solar met knel systeem solar met schroefje nevile of fox die aluminium. Roy
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 28-7-2009(UTC) Berichten: 358
Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Kijk even naar die van JRC, vind ik toppie.
See you Frank |
Choose the right swim,... Choose the right gear,... Choose the right bait,... Use ... Baits
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 386
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ik gebruik al jaren de banksticks van berkley naar alle tevredenheid. En ze wegen ook nog eens bijna niks. Dat is in combi met de Berkley 3 rod buzzer bars. Ze zijn alleen wel erg hoog in aanschaf prijs, de banksticks op deze foto kosten zo ronde de 20 euro p/s. Deze met andere achter steunen. Bewerkt door de gebruiker maandag 4 januari 2010 21:43:27(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Helemaal zelf bedacht.........
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
tja roy, er zijn zat goede banksticks te koop op de markt. JRC, Solar, Matrix innovations, Neville of Reuben Heaton zijn alle gerenomeerde merken op dit gebied en zullen sowieso beter zijn dan de X2 sticks. Het is natuurlijk ook wel ironisch als RVS banksticks roesten!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Roy
Een groot nadeel van RVS is, dat het werkt. Hierdoor krijg je dat schroefjes terug draaien en zoals je zelf aan aangaf 'instorten'. Dit doet RVS nou eenmaal, maar je kunt met dit in je achterhoofd rekening houden met het soort schroeven van je toekomstige steunen. Fijn is het, als de schroeven aan twee kanten een pinnetje hebben zodat je extra kracht kunt zetten bij het aandraaien. Normaal gesproken gaat het dan geen kant op. Test het even goed in de winkel. Let op speling wanneer je hem hebt uitgeschoven. En of alles goed blijft zitten wanneer je hem hebt vastgedraaid.
Erwin
|
|
|
|
|
oke dat wist ik niet maargoed dan is er naartuurlijk ook nog een schroefloze bangstik
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.