CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Karpervissen algemeen
»
Topic voor natuurfoto's, dierfoto's, en karpers in het wild.
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
JVS, die laatste foto is een mooie karper stek tenminste was wel altijd. |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
heb men eerste weer gespot van dit jaar |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
En zo ondiep zeg! Mooie foto Jorden!
|
|
|
|
|
Erwin schreef:En zo ondiep zeg! Mooie foto Jorden! vond het wel spijtig dat ik geen andere foto had kunnen nemen van een mooie en dikkere vis.. vertrok net toen ik een foto wou maken :s |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hahaha, ben je hier niets tevreden mee? Of zag je die grotere ook zwemmen?
|
|
|
|
|
Erwin schreef:Hahaha, ben je hier niets tevreden mee? Of zag je die grotere ook zwemmen? zag de grotere nog net zwemmen :s een maat van me had hem opgemerkt. maar hier in Lommel zijn alle wateren weer bevisbaar maar met deze gespotte vis ben ik natuurlijk al tevreden |
|
|
|
|
Dat wordt vissen volgend weekend
|
|
|
|
|
Erwin schreef:Dat wordt vissen volgend weekend morgen al maar niet op het water waar ik de vis heb gespot... |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
|
The Baits |
|
|
|
|
Prachtig Jeroen!!! Gave composities.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Gave foto's jeroen
Die 2e WOW! |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
foto is niet ingezoemt of wat. ding at gewoon de bollen uit me hand. en nee is geen dierenwijde waar die genomen is haha denk dat sommige mensen hier wel weten waar die wel genomen is |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 19-11-2010(UTC) Berichten: 354
|
Zeer mooie foto`s mannen Ben vandaag ff bij ons aan het water geweest ff kijken.... Helaas nog allemaal dikke ijs erop
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 443
|
bijlagen even aanklikken als je geen foto krijgt dan zij je een egel Bewerkt door de gebruiker zondag 9 januari 2011 18:27:43(UTC)
| Reden: Niet aangegeven jori heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
behandel iedere karper met respect! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
mooie foto's mannen, super wat kan de natuur toch mooi zijn......................... ik vind het altijd geweldig als je weer een paartje ijsvogels waarneemt langs de waterkant, geweldig. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
zo,ook terug van een week vakantie. helaas geen foto van een karper,de plas lag helemaal dicht dus toen samen met mijn maat 2dagen wezen snoeken. half limburg doorgereden voor open water te vinden. dag1 was helemaal niks,er lag nog heel veel water dicht. dag 2 was alle sneeuw en ijs weg,en na 10 min 1 gehaakt en eraf,en dat was het. wel nog een heel mooi hert gespot,ze had niks in de gaten. Bewerkt door de gebruiker zondag 9 januari 2011 21:40:54(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
houdoe en bedankt |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
wel echt mooi van zo dichtbij! hadden wij een keer in hongarije sprong er een hert over de auto heen, ging maar net goed. was wel spannend
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
was toch geen wild hert jvs?? |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
Nog wat foto's van Panneciere 2010 Heel veel blubber... En een fransman die daar doorheen wil om zn boot te water te laten. 's ochtends vroeg Het meer is al behoorlijk leeg, 2 maanden voor de vidange. Panorama vanaf het bivvy. 3 lbs hengel lekker krom En een prachtig landschap Meer foto's hierBewerkt door de gebruiker maandag 10 januari 2011 12:32:19(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Karpervissen algemeen
»
Topic voor natuurfoto's, dierfoto's, en karpers in het wild.
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.