CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
morgen weer een daggie zitten en zondag ook denk al een mooi stekkie aangemaakt onder en voor de brug dus hopen dat ze zin hebben |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
mitchell35 schreef:ik heb dat jrc cocoon 50 3-rod 12 ft. eregisteren gekocht. moet zeggen bied de meeste bescherming voor hengels die ik ooit heb gezien! speciaal gevoerd vakje voor het startoog en supervoering tussen de molens! heb hem voor goedkoop dus meteen meenemen dacht ik Heb er ook gekocht vorig jaar (alleen dan de 4 rod 12 ft), helaas nog niet al te veel mee gezeult naar de water kant :-( Maar tot zo ver erg tevreden over. Vond het toen in mijn locale viswinkel het er het beste uitzien en daardoor ook gelijk de beste prijs kwaliteit verhouding.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-10-2010(UTC) Berichten: 262
|
een nieuwe tent (casa III:-$ ) is een goeie tent voor mijn qua prijs en leeftijd. 2 molens shimano usa4500b op alle 2 shimano technium tribal lijn. foudraal jrc defender bedchair 3 loodjes lampje. en omdat ik jarig ben/was kreeg ik een spro warmtepak gratis. was toch wel aardig.
Gr
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
matszj schreef:een nieuwe tent (casa III:-$ ) is een goeie tent voor mijn qua prijs en leeftijd. 2 molens shimano usa4500b op alle 2 shimano technium tribal lijn. foudraal jrc defender bedchair 3 loodjes lampje. en omdat ik jarig ben/was kreeg ik een spro warmtepak gratis. was toch wel aardig.
Gr vast vanwege dat je meer tegelijk kocht
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
ben nu aan het twijfelen wie van jullie twee (matzj, tom) zo'n Jrc dome ging kope :s |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
een gratis warmtepak? O.o |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik niet heb quad 2 man + overworp
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
mooie tent Tom, lekker comfortabel en groot |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
tom de maat schreef:ik niet heb quad 2 man + overworp aah, dat bedoelde ik |
|
|
|
|
laatste Daiwa RegalPlus 5000 dan nog een waadpak, stringer needle braid schaartje elastiek voor het cfsysteem ananasdip en 1kg aardbeiboilies van een of ander merk, tesamen 1euro dus kon niet sukkelen |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
chiele schreef:laatste Daiwa RegalPlus 5000 dan nog een waadpak, stringer needle braid schaartje elastiek voor het cfsysteem ananasdip en 1kg aardbeiboilies van een of ander merk, tesamen 1euro dus kon niet sukkelen 1 euro voor : -Daiwa RegalPlus 5000 -waadpak, -stringer needle -braid schaartje -elastiek voor het cfsysteem -ananasdip,b1kg aardbeiboilies naar welke viswinkel ga jij ;p |
|
|
|
|
hahaaaaa ;D nee die laatste 2 stonde tesamen voor 1 euro, dus daarmee kon ik ni sukkele e |
|
|
|
|
chiele schreef:hahaaaaa ;D nee die laatste 2 stonde tesamen voor 1 euro, dus daarmee kon ik ni sukkele e dan kan je idd niet sukkele. |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 5-2-2010(UTC) Berichten: 95
|
Zodiac + visvinder + electro moter + Batterij...
|
|
|
|
|
da zal ook ni voor 1 euro zijn welke boot heb je gekocht? |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 5-2-2010(UTC) Berichten: 95
|
chiele schreef:da zal ook ni voor 1 euro zijn welke boot heb je gekocht? Ene om op te blazen ....
|
|
|
|
|
Darkmoon schreef:chiele schreef:da zal ook ni voor 1 euro zijn welke boot heb je gekocht? Ene om op te blazen .... revolutionair!!! |
|
|
|
|
chiele schreef:Darkmoon schreef:chiele schreef:da zal ook ni voor 1 euro zijn welke boot heb je gekocht? Ene om op te blazen .... revolutionair!!! ik ga effe off-topic: wat me een leuke boot lijkt: die nieuwe van Proline, heb hem zien staan in Karper, was redelijk klein en dus compact om mee te nemen. zou wel handig zijn vind een gewone boot altijd leuker vissen/voeren als een voerboot. met een voerboot zit je maar in je luie zetel de boot naar je stek toe te lozen, in zo'n boot moet je nog old-school roeien (als je geen elektro motor hebt), das pas karpervissen |
|
|
|
|
mja maar een voerboot is wel handiger mee te nemen en mag op veel meer wateren (voor zover ik weet) als ik een voerboot koop (zou maar al te graag willen) is het een vortex denk ik of een zeilboot |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-10-2010(UTC) Berichten: 262
|
ja ik wouw ook de jrc quad continetal kopen. maar ons pap en mam zijden ook, spullen waarmee je de vis vangt is belangrijker dan dure tent enzo. kun je beter deze tent die ongeveer 2.5 jaar meegaat. dan betalen wij daarna wel wat mee. en als je vast baantje hebt kun je altijd nog kijken. is wel verstandig. na mn verjaardag enzo heb ik genoeg ged voor voerbootje. trend micro ofzo. gr
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.