CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
succes er mee |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-6-2010(UTC) Berichten: 221
|
nou hij is binnen hoor het feest kan weer beginnen |
Echte mannen eten geen kaas, die vissen op karper ! Kijk nooit achterom anders zie je niet wat de toekomst brengt ;-)) |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
nou precies op tijd toch? kun je nu (drillen) (karper) |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 205
|
Inmiddels heb ik mijn vispas ook al weer binnen al vanaf 25 dec , ik ga weer beginnen met karpervissen ivm een lange tijd ziek te zijn geweest Hopen dat ik het nog een beetje kan ghehe Ik laat de resultaten wel zien!! Nu nog eventjes hopen dat het ijs weg is , en de temperaturen omhoog gaan Groetjes. Bewerkt door de gebruiker vrijdag 7 januari 2011 01:30:31(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Carpfishing is an important thing of living. |
|
|
|
|
hey,,,
ik ga zondag weer vissen dus kijken of het gaat lukken(karper) dan dan post ik de foto's hier natuurlijk !!(karper)
Gr Brian |
Echte mannen eten geen kaas, die vissen op karper ! Kijk nooit achterom anders zie je niet wat de toekomst brengt ;-)) |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
ik zit hier te wachten op de vergunning van mijn nieuw water. waarschijnlijk volgende week toch eens gaan vissen. Eerder om een feeling met het water te ontwikkelen dan om te vangen. Zal dan ook proberen een review te maken van mijn dieptemeter.
Grtz
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
ik wil ook zondag nog eens gaan vissen, voor de vakantie weer gedaan is...
|
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
chiele schreef:ik wil ook zondag nog eens gaan vissen, voor de vakantie weer gedaan is...
voor mij hetzelfde... morgen al wat gaan voorvoeren |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
succes mannen, hier ligt alles nog potdicht..................................pffffffffffffffffffffff. Man wat duurt dat lang |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
ik ga ook eerst een mailtje sturen voor ik ga vissen, anders nog eens aan het kanaal hier |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
ben benieuwd naar de vangsten |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
ik heb ook schik van vissen & natuurlijk vangen ! (vissen) |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 169
|
Ze hebben er nog geen zin in vandaag, nog maar een uurtje aanzien :(
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Succes Raymon!!
Ik zou gisteren, maar is er niet van gekomen. Vanmorgen nog ff rondgekeken, maar lag toch nog veel ijs hier en daar. Dan vanmiddag maar met de penhengel er op uit dacht ik maar het regende een waaide zo hard en zit dus nu nog thuis.....tantrumsmi |
The Baits |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Morgen er ook maar eens op uit met de penhengel. Moet alleen undercover want de vergunning is nog niet binnen:-" was weer eens te laat met de acceptgiro Mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
|
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
ik vis ook op ne redelijk rare put :s maar niet voorvoeren zoals in de zomer eh men voerplek terug beginnen opbouwen... |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 4-1-2011(UTC) Berichten: 3
|
1ste sessie zit er op maar helaas niks gevangen! maar was weer heerlijk om aan de waterkant te zitten! wave12
|
|
|
|
|
mijn 1e sessie zit er ook weer op..... helaas geen vis kunnen landen ben nu van mening dat het water toch nog erg koud is en de karper dus niet zo heel actief is .....mischien had ik toch maar een voer stekkie moeten maken,maar goed weten we ook weer voor de volgende keer Gr Brian |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik ga zondag maar us proberen met een boiliemet maiden klip er boven met popup garnalen en een pop-upje van mainline op andere stok hoop dat het werkt
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.