5 ponder Lid sinds: 29-10-2010(UTC) Berichten: 42
|
Ik heb 47 karperonderlijnen te koop. iemand intresse?
mvg
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Voor & tijdens de winter 150 + onderlijntjes geknoopt mijn vingers zijn even op vakantie wil je melden foto's doen wonderen. Misschien wel handig wat of hoe zijn de onderlijntjes opgebouwd m.b.t materiaal & naam veel succes man Bewerkt door de gebruiker vrijdag 7 januari 2011 17:47:03(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
bedankt voor de informatie
voor foto's moet je even vragen want weet krijg het nie voor elkaar om ze erop te zetten er zijn onderlijnen van fluorcarbon en gewoon van gevlochten lijn het zijn allemaal verschillde dus voor informatie het best even vragen
mvg
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 5-4-2010(UTC) Berichten: 165
|
1jeroentje1 schreef:bedankt voor de informatie
voor foto's moet je even vragen want weet krijg het nie voor elkaar om ze erop te zetten er zijn onderlijnen van fluorcarbon en gewoon van gevlochten lijn het zijn allemaal verschillde dus voor informatie het best even vragen
mvg Wat moet dat kosten
|
|
|
|
|
ik zat aan ongeveer 1.50 per onderlijnen en dan kom het op 70 euro uit het zijn allemaal zelfgemaakte onderlijnen van goed materiaal.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Jowan schreef:Voor & tijdens de winter 150 + onderlijntjes geknoopt mijn vingers zijn even op vakantie wil je melden foto's doen wonderen. Misschien wel handig wat of hoe zijn de onderlijntjes opgebouwd m.b.t materiaal & naam veel succes man Vang jij zoveel dat je re geen tijd voor hebt aan de waterkant? Ik heb er een paar knoop ze wel aan de waterkant kan je gelijk inspelen op de situatie |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 443
|
denk niet dat je ze zo snel via internet kan verkopen denk dat bijna iedereen hier zelf zijn onderlijn knoopt |
behandel iedere karper met respect! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Ron van Houtum schreef:Jowan schreef:Voor & tijdens de winter 150 + onderlijntjes geknoopt mijn vingers zijn even op vakantie wil je melden foto's doen wonderen. Misschien wel handig wat of hoe zijn de onderlijntjes opgebouwd m.b.t materiaal & naam veel succes man Vang jij zoveel dat je re geen tijd voor hebt aan de waterkant? Ik heb er een paar knoop ze wel aan de waterkant kan je gelijk inspelen op de situatie Het zijn diverse type onderlijnen knoop mij geen 150 + onderlijnen van 1 soort momenteel worden 2 water bevist goed voorbereid in verschillende situaties man PS: Veel last van snoek nog nooit gevist op snoek vang ik mij 2 op systeem van bijna 1 meter x hier voor ongeveer 30 cm zegt genoeg waarom zoveel onderlijnen.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.