CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
heb je geen extra spoelen?dan gooi je je lege extra spoel op je molen en spoel je het zo over... |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
een gevoerde foedraal... was wel nodig |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
chiele schreef:Jerry schreef:bij markerworld hebben ze z'n opspoelhulp misschien is datg iets? ik zou een AFspoelhulp moeten hebben nu Draai je hem om en bovenstaande tip is ook handig |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
ja maar je kan de lijn dan toch niet meer gebruiken? die zit dan toch verkeerd opgespoeld of niet?
@ jorden: welk foedraal heb je gekocht? |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
chiele schreef:ja maar je kan de lijn dan toch niet meer gebruiken? die zit dan toch verkeerd opgespoeld of niet?
@ jorden: welk foedraal heb je gekocht? niet zo'n dure... ene van Traxis. was afgeprijsd van 60 naar 40 euro.. dus pakt ik um ma mee xD |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
ken ik niet... heb mijn foedraal gekocht op de expo vorig jaar, 10euro voor een 3hengel-versie niet gevoerd maar heb eigenlijk nauwelijks beschadiging aan mn hengels dit jaar misschien toch eens kijken naar een betere |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
chiele schreef:ken ik niet... heb mijn foedraal gekocht op de expo vorig jaar, 10euro voor een 3hengel-versie niet gevoerd maar heb eigenlijk nauwelijks beschadiging aan mn hengels dit jaar misschien toch eens kijken naar een betere als het je hengels niet beschadigd, waarom andere kopen? ik heb nu een gevoerde foudraal gekocht omdat ik het beu werd dat ik men hengels aan de waterkant altijd moest in elkaar monteren en volledig klaarmaken (systeem, rig...) en met mijn oud foudraal werden mijn molens en hengels beschadigd... |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
een gevoerd foudraal is toch wel een must. Het geeft echt veel meer bescherming dan een ongevoerd exemplaar en natuurlijk is het een behoud voor je materiaal. Een gevoerd foudraal hoeft niet duur te zijn, er zijn ook goedkopere merken zoals trend en ultimate. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
ik had die van soul de protection meen dat ik 62 euri voor betaald heb en goed gevoerd |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
ja lijkt me een prima foudraal Ron. Ik heb die van ultimate al 6 jaar. Hij word nu wat minder maar bied goede bescherming aan 3 opgetuigde hengels, schepnet en alle banksticks. Maar wil nu w.s. kijken naar een iets grotere, die van JRC vind ik wel mooi. ronald kingma heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-7-2010(UTC) Berichten: 183
|
ik heb dat jrc cocoon 50 3-rod 12 ft. eregisteren gekocht. moet zeggen bied de meeste bescherming voor hengels die ik ooit heb gezien! speciaal gevoerd vakje voor het startoog en supervoering tussen de molens! heb hem voor goedkoop dus meteen meenemen dacht ik |
Elke karper is er 1!
|
|
|
|
|
mooi man, succes ermee |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
heb net via marktplaats een Fox Eclipse gekocht omdat mijn JRC Sti tent 'afgevist' was..zat geen elastiek meer in de baleinen en verschillende scheurtjes in het doek....
hoop dat die fox tent me bevalt!! |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
|
vast wel, succes ermee. Zolang je maar droog blijft en je stretcher erin past..................... dan ben je toch al snel tevreden. |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
Nash Barrowlogix xl tas voor mijn slaapzak! Ruimte genoeg voor slaapzak, kussen, nachtkleding, fles rode vodka, blikkies red-Bull, sigaretten en vieze boekjes |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
|
ronald kingma schreef:een gevoerd foudraal is toch wel een must. Het geeft echt veel meer bescherming dan een ongevoerd exemplaar en natuurlijk is het een behoud voor je materiaal. Een gevoerd foudraal hoeft niet duur te zijn, er zijn ook goedkopere merken zoals trend en ultimate. Gevoerde foudralen zijn volgens mij alleen handig als je er vaak mee gooit toch? |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
|
Anne, als ik alles mee moet hebben op de kar is vaak de foudraal het laatste wat er op komt en dan moet er weleens gerekt worden met de spinnen om ze vast te zetten, dan is de voering ook een goede bescherming..................... en natuurlijk tijdens het gooien, wat is jouw record? De mijne 28,7 meter inclusief hengels, shelter, schepnet en banksticks. |
|
|
|
|
|
gigglesmil gigglesmil gigglesmil |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
delkim plus erbij enterprise maisjes pop up lood korda sinkers en link loopjes |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
|
oke dan even met centen gesmeten, mooi man. succes met je nieuwe aanwinsten. |
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.