5 ponder Lid sinds: 5-3-2010(UTC) Berichten: 18
|
kent er iemand een goede boiliemix waar je enkel eieren en /of water aan moet toevoegen
ben op zoek naar een mix met zeer veel geur
liefst red devil af tuna
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 5-4-2010(UTC) Berichten: 165
|
XX_JORDI_CLAESSENS_XX schreef:kent er iemand een goede boiliemix waar je enkel eieren en /of water aan moet toevoegen
liefst red devil af tuna Basismixen zijn er zat die alleen water vereisen, kun je zelf het e.e.a. aan toevoegen! Zelf maken is nog mooier natuurlijk.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 5-3-2010(UTC) Berichten: 18
|
Hessels schreef:XX_JORDI_CLAESSENS_XX schreef:kent er iemand een goede boiliemix waar je enkel eieren en /of water aan moet toevoegen
liefst red devil af tuna Basismixen zijn er zat die alleen water vereisen, kun je zelf het e.e.a. aan toevoegen! Zelf maken is nog mooier natuurlijk. mijn bedoeling is om eerst simpel te proberen en dan moeilijker te gaan door extra geurstoffen enz toe te voegen
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
ja maar van een boiliemix met een ei erbij zal je ook niet veel leren? zeg maar als ik verkeerd ben. |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
ik zou als ik jou was eerst is even het internet en de andere forum´s goed doorspitten, daarmee kom je al een heel eind! verder kan je gebruik maken van de boilie validators ik denk als je simpel wilt beginnen dat je gewoon de standaard basismix van 1 deel tarwegriesmeel, 1 deel maisbloem en 1 deel sojabloem moet nemen. hier kan je dan zelf nog verschillende melen aan toevoegen als je nog vragen hebt hoor ik t wel
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 443
|
ja je kan ook zelf je mix maken met wat ingredienten er tussen |
behandel iedere karper met respect! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.