CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
Jorden zijn dat die piepers waar je tonen hebt als honden geblaf enzo ? |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Carp93 schreef:Jorden zijn dat die piepers waar je tonen hebt als honden geblaf enzo ? ja |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
nou lekker dan hoor je midden in de nacht een hond blaffen naast je tent denk dan gelijk dat het politie is haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Lodewijk schreef:nou lekker dan hoor je midden in de nacht een hond blaffen naast je tent denk dan gelijk dat het politie is haha schrikt eventueel wat dieven af kan je roepen dat je een hond bij je hebt xD |
|
|
|
|
ja of ik denk dat ik de lul ben en moet me 3de hengel voor niks binnen draaien haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Lodewijk schreef:ja of ik denk dat ik de lul ben en moet me 3de hengel voor niks binnen draaien haha haha |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
|
Lodewijk schreef:ja of ik denk dat ik de lul ben en moet me 3de hengel voor niks binnen draaien haha ik gebruik die honden toon nooit xD die vrouwenkreun gebruik ik wel |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Als je het daarvan moet hebben |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
|
als een vrouw kreunt slaap ik door hoor ben dr om te vissen whehe |
|
|
|
|
Dat is ook niet goed hoor ik duik er gelijk op |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
|
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-7-2010(UTC) Berichten: 183
|
Jerry schreef:Dat is ook niet goed hoor ik duik er gelijk op ligt eraan wat het is hahah k hoef liever geen GILF |
Elke karper is er 1!
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Een lekkere klos Parrallium Polyvilon 0.30 mm. Kon er, ook nog eens zonder krullen, twee 4500B spoelen strak mee vullen (voor 3 te weinig dus). Lekker vanuit een emmer met water met een natte lap. Bewerkt door de gebruiker vrijdag 7 januari 2011 00:14:43(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
ik was laatst vergeten de draad gespannen te houden nu hopen dat ik die er niet afgooi |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
chiele schreef:ik was laatst vergeten de draad gespannen te houden nu hopen dat ik die er niet afgooi Zonde.. en Erwin had daar zo'n mooi verhaal met plaatjes erbij voor gemaakt ..
|
|
|
|
|
weet ik, maar ik d8 ff dat je dan geen weerstand meer moest hebben idd jammer... tog proberen mee te vissen en als het niet gaat... 250m nieuwe lijn de vuilbak in |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
chiele schreef:weet ik, maar ik d8 ff dat je dan geen weerstand meer moest hebben idd jammer... tog proberen mee te vissen en als het niet gaat... 250m nieuwe lijn de vuilbak in Nee joh. Gewoon iemand thuis of een van de buren inschakelen. Molen openzetten en de straat (of iets verder, hangt af van de langte van de straat.. ) uit laten lopen. En dan :-" inhalen met de "natte lap" :-" .
|
|
|
|
|
denk niet dat de straat lang genoeg is en sowiso schuurt de lijn dan op de grond... ik ga nog eens kijken wat ik er aan kan doen (lees: hoe ik hem terugafspoel zonder hem in de war te leggen ) |
|
|
|
|
bij markerworld hebben ze z'n opspoelhulp misschien is datg iets? |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
|
Jerry schreef:bij markerworld hebben ze z'n opspoelhulp misschien is datg iets? ik zou een AFspoelhulp moeten hebben nu |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
ik ging naar de winkel en bracht mee
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.