45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Bram92 schreef: IK MOET VISSE!
Dat gevoel deel ik! |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
|
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
haha! morgen zal mijn honger voor een namiddag gestild worden Eens sessie van 6 uurtjes zal me wel niet onderkoelen zeker? |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
ik deed een sessie van 8u maandag en had het geen koud, maar heb je een winterskin voor de brolly? |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
Grote klus in Haarlem gekregen, 380 m2 |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
|
Groeten,
Jerry |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Anne schreef:Grote klus in Haarlem gekregen, 380 m2 Hulp nodig? Ben zzper timmerman dus mocht je ooit omhoog zitten. Mvg Patrick Bewerkt: door de gebruiker donderdag 6 januari 2011 14:15:56(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
|
chiele schreef:ik deed een sessie van 8u maandag en had het geen koud, maar heb je een winterskin voor de brolly? jazeker maar ik pak men brolly nu niet mee :s als er weer zo'n koude tijd aankomt met sneeuw enzo.. dan kan je het ding niet eens fantsoenlijk drogen :s |
|
|
|
|
ahja... had gehoord dat de put waarop ik ging vissen open was... kwam daar aan voor een dichtgevroren meer... met 1 klein plekje open, daar maar gaan vissen en natuurlijk niet gevangen xD |
|
|
|
|
Jorden schreef:chiele schreef:ik deed een sessie van 8u maandag en had het geen koud, maar heb je een winterskin voor de brolly? jazeker maar ik pak men brolly nu niet mee :s als er weer zo'n koude tijd aankomt met sneeuw enzo.. dan kan je het ding niet eens fantsoenlijk drogen :s ale, bij mij is da 5mn opezette en die is droog |
|
|
|
|
chiele schreef:Jorden schreef:chiele schreef:ik deed een sessie van 8u maandag en had het geen koud, maar heb je een winterskin voor de brolly? jazeker maar ik pak men brolly nu niet mee :s als er weer zo'n koude tijd aankomt met sneeuw enzo.. dan kan je het ding niet eens fantsoenlijk drogen :s ale, bij mij is da 5mn opezette en die is droog heb hem ook nog niet opgezet daar wacht ik nog even mee. ik gebruik hem alleen voor nachtsessies of voor een volledige sessie. wat bij mij om 5u 's morgens opstaan is en om 6u op de plaats zijn en dan doorvissen tot 8 's avonds... |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Net van m'n werk een brief gekregen dat ik ivm 12,5 jaar jubileum een 1/4 maandsalaris als extraatje krijg Dat word dus een nieuwe tablet pc. Iemand nog suggesties? En nee geen IPad , heb iets tegen apple (technisch erg mooi spul, maar het gesloten karakter van het os en andere software staat me heel erg tegen (ik heb bv een enorme schijt hekel aan itunes enzo en je heb dus geen keus voor iets anders) dus moet android of windows draaien, liefst de eerste)
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
hier zenuwen allom. dadelijk de eerste biljartmatch van het jaar spelen, direct tegen de concurrent van vorig jaar. crossed fingers Grtz
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
@ Edwin is die Samsung niks |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
Need to feel the Carp Feeling !!! |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
zenuwachtig. Bij m'n dochterje gaan ze straks d'r amandelen knippen. niks bijzonders, maar blijft altijd spannend zo'n ziekenhuis en het is maar afwachten hoe ze op de narcose reageren.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
bijdeze nog veel suc6 edwin! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
succes Edwin!!! aankomend weekend de eerste nacht van het jaar pakken op de uiterwaarden!!dus ben akelig goed te pas!!! |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
hier opgestaan met een oorontsteking, visplannen zijn nogmaals in het water gevallen dit jaar. vergunning blijft ook weg.
dus humeur van de dag: in staat tot iemand iets ergs aan te doen als die persoon te veel op mijn zenuwen werkt :-"
Grtz
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.