25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
Hallo Crew, had een vraagje over de Links in een bericht als je daar op klikt gaat die er gelijk na toe en is carpfeeling weg ... zou het ook mogelijk zijn als je op de link klikt dat hij opent in een nieuw venster ? Hoort wel,,. Groeten |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
ja dat is echt zwaar irritant, maar hebben al meerdere gezegd en volgens mij komt dat nog. |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
gebruik tot die tijd ctrl knop erbij en opent in nieuw tabblad |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Jullie hebben helemaal gelijk mensen. En wij willen natuurlijk ook niet dat jullie elke keer weg klikken van CarpFeeling We zijn hard aan het werk met het nieuwe design. Hiervoor wordt vrijwel alles opnieuw gebouwd. Dit is een puntje dat we absoluut meenemen. Bedankt! Gr. Erwin
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
OKEJ BETER Bedankt |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
had dit al een half jaar geleden aangekaart bij cf |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 3-7-2010(UTC) Berichten: 23
|
Goed dat ik dit eerste lees, had er bijna een nieuw topic voor gemaakt!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hahaha, ja, we hadden er eerst bewust voor gekozen maar ik merk dat veel mensen het toch als irritant beschouwen. We nemen het mee in de volgende release van CF.
De nieuwe versie van CF gaat waarschijnlijk ergens in April live. Daarin nemen we jullie feedback mee.
Gr. Erwin
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.