15 ponder Lid sinds: 19-7-2010(UTC) Berichten: 183
|
ik heb een vraagje aan jullie: welke onthaakmat zal ik nemen? Soul carp care onthaakmat of de Jrc high care mat XL geef een goeie raad? |
Elke karper is er 1!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
ik zou voor de jrc gaan! ik zat te twijfelen tussen 3 onthaakmatten. skarp, soul en jrc ben uiteindelijk voor de skarp gegaan! kon hem voor een mooi prijsje meekrijgen
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Mijn advies zou zijn Jrc high care XL bekijk het zo waneer de karper in een cradle ligt blijft hij/zij centraal plus extra bescherming van 3 kanten links rechts & boven. Je kan de carp cradle altijd vullen met water groot kans dat de vis rusitg blijft ok dit is natuurlijk nooit zeker mijn optiek beter voorkomen als genezen. De flappen zijn ideaal om bij vel zon licht stress tegen te gaan geen invloeden van buiten af. Bekijk het door de ogen van de karper hou zou jij behandelt willen worden waneer je gevangen bent toch misschien stom probeer dit soort zaken z.s.m te bekijken Bewerkt door de gebruiker dinsdag 4 januari 2011 18:39:04(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 20-10-2010(UTC) Berichten: 174
|
Ik zou ook voor de jrc gaan. Hij bied gewoon veel bescherming voor de vis. Gebruik hem al een tijdje met veel plezier.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-6-2010(UTC) Berichten: 221
|
hey moet je ff veder kijken er is al een topic hier over van mij: http://www.carpfeeling.c...tst1648_onthaakmat-.aspxik zat ook te twijfelen tussen een soul cradlle en een prolgic onthaak mat ben uitgeindelijk voor de cradlle van soul gegaan is eigenlijk het zelfde als die van jrc maar bij mijn vis winkel scheelde de prijs van die twee nogal.......45euro.. maar die van soul is groot genoeg voor elke karper ( hij is heel groot ) en ik zouw zowiezo als ik jou was een een cradlle gaan nu ik er zelf ook 1 heb want het is echt supper ! de vis komt er never nooit uit (karper) maar goed als je nog wat wil weten moet je maar ff vragen en trouwens bij de reviews daar heb ik de cradlle ook gepost moet je maar kijken als je zin hebt http://www.carpfeeling.c...8_soul-carp-craddle.aspxGr Brian Bewerkt door de gebruiker dinsdag 4 januari 2011 20:55:33(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Echte mannen eten geen kaas, die vissen op karper ! Kijk nooit achterom anders zie je niet wat de toekomst brengt ;-)) |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Jowan schreef: de vis rusitg blijft ok meestal als ik de gevangen karper meer water geef word hij juist niet rustiger... :s |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Jorden schreef:Jowan schreef: de vis rusitg blijft ok meestal als ik de gevangen karper meer water geef word hij juist niet rustiger... :s " de vis rusitg blijft ok dit is natuurlijk nooit zeker " vermeld duidelijk het is niet altijd het geval maar goed wel beter voor de vis dat is mijn standpunt Bewerkt door de gebruiker dinsdag 4 januari 2011 22:00:00(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
Ik denk dat ik toch voor die van soul carp care onthaakmat ga bied eigenlijk evenveel luxe voor de karper en is ook nog eens 120 bij 95 en handig mee te nemen! Bewerkt door de gebruiker dinsdag 4 januari 2011 23:29:59(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Elke karper is er 1!
|
|
|
|
|
mitchell35 schreef:Ik denk dat ik toch voor die van soul carp care onthaakmat ga bied eigenlijk evenveel luxe voor de karper en is ook nog eens 120 bij 95 en handig mee te nemen! Oepss vlolgens mij heb ik verkeerd gelezen en gaf je de craddle niet als optie Maar goed succes met je keuze en als je hem hebt even een reviewtje ???:-)) Gr Brian |
Echte mannen eten geen kaas, die vissen op karper ! Kijk nooit achterom anders zie je niet wat de toekomst brengt ;-)) |
|
|
|
|
nee inderdaad niet die craddle nee haha die grote net zoiets als die van proline maar dan met een zijl voor de vis een beetje rustig te houden, |
Elke karper is er 1!
|
|
|
|
|
oke ja ik vind het wel handig als je de vis rustig kan houden en de (karper) veilig naar de waterkant kan brengen |
|
|
|
|
ja ik heb de soul carp care onthaakmat nou besteld en vrijdag waarschijnlijk binnen ja ik zet de vis toch meeste gewoon taant in het water terug |
Elke karper is er 1!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.