30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ronaldh schreef:Castelyensplas wel gezeten. Lastig viswater maar wel hele grote opbrengsten heb jij op de castelijn wel gevangen dan wil er dit jaar ook gaan zitten denk dat we hier wel een sessie gaan maken van min 3 dagen hoop ook op de steuren die er zitten lijkt me ook mooi om te vangen |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 5
|
heb er wel gezeten en gevangen en zal niet 3 dagen op de zelfde plek blijven zitten, ook een voeractie heeft geen zin. zoek ze op en blijf bij de kant is mijn ervaring. Ook kun je proberen 1 van de vergunningen van de hengelvangregistratie te bemachtigen dan mag je wat meer ( hele meer bevissen, met de boot er op, voeren want eigenlijk mag dit ook niet en het hele jaar nachtvissen. veel succes en laat wat horen als het wat is.
mvg marteijn |
|
|
|
|
|
is moeilijk te krijgen moet je wachten totdat er iemand geen intresse meer heeft in die vergunning en om daar tussen dat groepje te komen is moeilijk denk en staan ook wel wat mensen op de wachtlijst en ja probeer er dan ook zo mobiel mogelijk te zijn en als de hengels erin liggen rustig door zoeken naar de volgende stekken |
gr paul |
|
|
|
|
precies dat is de manier en die vergunning is inderdaad niet makkelijk te krijgen misschien kan je is bij de jongens in urk informeren daar gaan er ook 3 rond |
|
|
|
|
|
is denk ik ook wel moeilijk maar ja kunnen het altijd proberen
maar waar kunnen we jou vinden aan de waterkant |
gr paul |
|
|
|
|
van het voorjaar zit ik op kuinre vaart en te pennen in andijk ook wil ik zsm weer naar frankrijk en voor de rest in de verlorenuurtjes nog een beetje in de parken in Emmeloord |
|
|
|
|
|
wie weet komen we elkaar wel s tegen in de erven
en eb nog weer ff geinformeerd over castelyns plas maar dan gaan de vergunningen voor proef vissen af dit is het laatste jaar worden volgend jaar niet meer verlengd |
gr paul |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 14-10-2010(UTC) Berichten: 22
|
Martijen kom ik je hier ook al tegen.............haha Alles goed jongen? Bewerkt door de gebruiker donderdag 27 januari 2011 01:58:16(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
haha had je anders verwacht, ja alles best en aan die kant |
|
|
|
|
|
Hier alles goed man. Erg druk aan het werk en tussendoor helpen bij extreme-tackle van henk. Weer zin in het nieuwe seizoen. Afgelopen jaren veel motor gereden en nu van plan om weer wat meer te gaan vissen.
|
|
|
|
|
Zo gistermiddag even een paar uurtjes ouderwets in de haven gezeten met het mooie weer. Had er 5 zwaarste een pondje of 15/16 schat ik. Niet zwaar wel leuk!!!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.