20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
hier is 2010 mooi afgesloten, na een hele spannende avond eindelijk kampioen 2010 9 ball geworden i het toernooi van mijn stamcafé. was spannend tot in het laatste spel en heb 1 van mijn mooiste ballen gemaakt uit gans mijn leven. Met het geld maar eens een nieuwe biljartkeu bestellen Grtz
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Jeroen Luppe schreef:Op nieuwjaarsdag? Wat een service!!! verschoot er ook van heb tot nu toe nog niet te klagen over de service van Dreambaits |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Zooooo wij zijn flinkbezig met klussen in onsnieuwe huis! gaat hard! Al het behang is er al af,paar kozijnen binnen zijn al geschilderd en komend weekend gaan we al behangen!!! Ben ff wat minder actief hier op Carpfeeling,nu weten jullie dus waarom Beste wensen nog voor allemaal!!!! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
|
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Baal van me werk geen zin meer in hopen dat ik snel wat anders vind |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
|
vroeg opstaan? vind 7:33 niet echt vroeg opstaan ^^ |
|
|
|
|
als ge bedenkt dak normaal gezien om 11-12u opsta is 8u wel vroeg ze maarja, nix gevangen. kom toe bij de eerste vijver, dichtgevroren... 2de vijver ook dan maar vergunning gaan halen en op het kanaal gaan vissen buiten enkele tuten niets... maar ben toch blij |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
pfff. normaal gezien een sessie gepland voor donderdag op men thuiswater (wat eindelijk terug open ligt). Ma men vismaat kan nie :s... dus iedereen die zich geroepen voelt, er is nog een plaats vrij ^^ |
|
|
|
|
voel me geroepen maar mn chauffeur niet |
|
|
|
|
chiele schreef:voel me geroepen maar mn chauffeur niet kan ik geloven. das ongeveer 1.5u rijden xD |
|
|
|
|
een klein uurtje rijden ja, geen anderhalf hoor Bewerkt door de gebruiker woensdag 5 januari 2011 00:02:59(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
chiele schreef:een klein uurtje rijden ja, geen anderhalf hoor mijn grootvader woont in lummen. dat is voor ons een uur rijden :s komt wel door de snelheidbeperkingen in dit @dfmqsdkf land |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 332
|
Lummen is toch waar ze die grooooote oo zoo groote paardenjumping doen? |
I swore I'd never fall again in love. But this don't even feel like falling.* |
|
|
|
|
Number_One schreef:Lummen is toch waar ze die grooooote oo zoo groote paardenjumping doen? weet ik niet zo bekend ben ik daar niet... weet alleen dat daar de paalse plas in de buurt ligt. en die ga ik deze zomer onveilig maken |
|
|
|
|
in en rondom lummen liggen er precies wel veel meren/vijvers |
|
|
|
|
chiele schreef:in en rondom lummen liggen er precies wel veel meren/vijvers ja... de meeste zijn wel onder bescherming van de groenen... dus daar vissen is spijtig genoeg weer onmogelijk gaah . zoals gewoonlijk |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
vandaag vrij geweest maar om 10 uur moest ik toch eventjes werken, rest van de dag wat water geobserveerd of beter gezegd ijs. maar 1 licht puntje het begint al aardig open te gaan en de temperaturen lopen op dus wil een kleine sessie plannen op zondag. |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 332
|
@ Chiele: overal liggen vijvers en waters Goh voel me zo hopeloos vandaag. |
I swore I'd never fall again in love. But this don't even feel like falling.* |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
helemaal fit enzo! morgen alweer een dagje vrij |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 1-1-2011(UTC) Berichten: 19
|
Ik ga het volgende week proberen!, Ben dan ook jarig hoop dat ik beloond wordt met een mooie wintervis! Nu ligt de plas nog dicht maar aangezein het van het weekend 10 graden wordt hoop ik dat het ijs snel verandert in een vloeibare vorm! IK MOET VISSE!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.