CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
CarpMaps 0.4 vragen, opmerkingen, wensen, etc.
15 ponder Lid sinds: 5-4-2010(UTC) Berichten: 165
|
Ik kan het niet downloaden? Hij kan de link niet vinden?
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Ik krijg een foutmelding bij installatie?
Windows 7 Ultimate 64-bit AMD Phenom X6 1100T 6 GG DDR3 geheugen
Kan CarpMaps dat wel aan????
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
Hessels schreef:Ik krijg een foutmelding bij installatie?
Kan CarpMaps dat wel aan???? tuurlijk, maar wat voor foutmelding krijg je? daar kunnen we meer mee |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 341
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
jeroen v oenen schreef:grrrrr Norton moppert WAT moppert Norton?
|
|
|
|
|
robbin schreef:Hessels schreef:Ik krijg een foutmelding bij installatie?
Kan CarpMaps dat wel aan???? tuurlijk, maar wat voor foutmelding krijg je? daar kunnen we meer mee implementatie bestanden beschadigd
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Dat hadden er meer, toen ze het nog eens probeerde lukte het wel. Lijkt wel ofdat de eerste keer de install niet helemaal goed gaat. Mocht je het nog een keer hebben kan ej dan aub een screenshot sturen?
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
ik heb hem net bij mijn broertje proberen te downloaden,maar dat lukte ook niet,hij heeft vista. meerdere malen geprobeerd en elke keer zonder suc6. toen de pc van mijn pa aangezet en het daar geprobeerd,en die lukt in 1x,en werkt goed. ondersteund vista het toevallig niet? |
houdoe en bedankt |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Via windows 7 eerste keer niet goed egaan en gelijk opnieuw nu draait die |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 341
|
|
|
|
|
|
Omdat het een weinig gebruikt programma is ziet hij hem als virus o.i.d.
Dus wellicht gewoon toestaan of je beveiliging aanpassen
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Net versie 0.4.0.2 gemaakt waarin de 'out of memory' en 'geavanceerd edit scherm' bug zijn opgelost. bedankt voor de hulp en screenshots.
Het is nog effe wachten tot Erwin hem heeft geupload :-)
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
jeroen v oenen schreef:dit moppert hij klopt deed die bij mij ook staat op hoofdpagina gewoon herstellen en negeren |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
edwin schreef:Net versie 0.4.0.2 gemaakt waarin de 'out of memory' en 'geavanceerd edit scherm' bug zijn opgelost. bedankt voor de hulp en screenshots.
Het is nog effe wachten tot Erwin hem heeft geupload :-) Hij is geupload. Wanneer je CarpMaps opstart wordt hij geupdate.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 9-4-2011(UTC) Berichten: 37
|
hey,
Ik heb een vraagje/probleempje met carpMaps, het markeer menu valt maar half in beeld, zodoende kan ik niet op het vinkje van ok drukken, en er is ook geen scollbar of dergelijke waarmee ik dit wel kan besturen?
hoe kan ik dit eventueel oplossen? of kan dit aan de windows 7 liggen ?
Mvg Ruudje |
"Many men go fishing all of their lives without knowing it is not fish they are after.” |
|
|
|
|
Als je op de enter toets drukt zal hij ook de markeer actie beëindigen. Je kan natuurlijk ook de beeldscherm resolutie aanpassen zodat de menu's volledig zichtbaar worden. Als je dit niet wilt/je pc ondersteund geen hogere resolutie moet je nog ff geduld hebben op de volgende versie. In deze versie zijn de panels aan de linker kant inklapbaar geworden.
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
CarpMaps 0.4 vragen, opmerkingen, wensen, etc.
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.