CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Jouw inbreng op het CarpFeeling Forum
»
Overzicht van Boilieboeren en draaiservice per provincie
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Hallo allemaal,
Misschien is het een leuk idee om een soort van overzicht te maken van boilieboeren en draaiservice's. En deze dan te rangschikken per provincie.
En dan een overzichtkaartje van nederland hieraan vastplakken met linkjes naar de site's/ contactgegevens van de desbetreffende boilieboeren en draaiservice's.
Die gegevens kunnen de forumleden dan weer aanbrengen zodat deze verwerkt kunnen worden.
Ik ben benieuwd wat jullie hier van vinden.
mvg Peter |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Met een powerpoint presentatie moet dit wel mogelijk zijn toch wekelijk geupdate door gebruikers of admins persoonlijk zeker een gedachten
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Er is al zoiets gedaan met zoek een stek toch? Iets in die setting bedoel ik. Dan kan je een draaiservice bij je in de buurt zoeken. En word het geheel ook aardig overzichtelijk. mvg Peter Bewerkt door de gebruiker vrijdag 31 december 2010 15:51:29(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Lijkt mij ook wel handig.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 31-10-2010(UTC) Berichten: 214
|
goed idee zal het wel handig vinden
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik draai af en toe wat op de wc mag ik dan ook in het boek?? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Lodewijk schreef:ik draai af en toe wat op de wc mag ik dan ook in het boek?? , bij jouw wil ik geen 20 kg bestellen. |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
hahahahahahaha, nog geen ons Lodewijk, tenzij ze perfect rond zijn |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
Haha, dan wil ik Robin Red, birdfood hahah...
Ik ben benieuwd of de admins t wat vinden. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
De service van Lodewijk of het plaatsen van draaicervices op de site We zijn bezig met een nieuwe variant voor zoek een stek. Ik zal jouw idee erin mee nemen. dus dat je kunt kiezen uit winkels, draaiservices, stekken enz. Goed idee!
|
|
|
|
|
Jorden schreef:Lodewijk schreef:ik draai af en toe wat op de wc mag ik dan ook in het boek?? , bij jouw wil ik geen 20 kg bestellen. mocht je je bedenken levertijd is dan ongeveer een week whaha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Lodewijk schreef:Jorden schreef:Lodewijk schreef:ik draai af en toe wat op de wc mag ik dan ook in het boek?? , bij jouw wil ik geen 20 kg bestellen. mocht je je bedenken levertijd is dan ongeveer een week whaha begin al maar muggenlarven te eten xD |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 5-4-2010(UTC) Berichten: 165
|
|
|
|
|
|
@erwin: Oke dat is mooi, leuke service om dat allemaal goed overzichtelijk te hebben!
Thank you! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 15-9-2009(UTC) Berichten: 127
Bedankjes: 1 keer
|
Strak plan
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Jouw inbreng op het CarpFeeling Forum
»
Overzicht van Boilieboeren en draaiservice per provincie
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.