CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Vraag
»
hoe zit het met boilie,s die groter zijn dan 2 cm
20 ponder Lid sinds: 31-10-2010(UTC) Berichten: 214
|
ik vraag me af al een tijdje als ik in het voorjaar ga beginnen met vissen op karper mag je dan wel met het grotere aas vissen of geld hier voor een uitzondering ???? want dan mag je niet met met aas vissen dat groter is dan 2cm kan iemand mijn daar duidelijkheid ingeven alvast bedankt snowmen Bewerkt door de gebruiker vrijdag 31 december 2010 13:12:22(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
dat geld toch alleen voor levend aas? |
houdoe en bedankt |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Dat moet toch geen probleem zijn nooit iets van gehoord dat dit niet mag
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
snowmen schreef:ik vraag me af al een tijdje als ik in het voorjaar ga beginnen met vissen op karper mag je dan wel met het grotere aas vissen of geld hier voor een uitzondering ???? want dan mag je niet met met aas vissen dat groter is dan 2cm kan iemand mijn daar duidelijkheid ingeven
alvast bedankt snowmen 2 cm geldt alleen voor aas gericht op roofvis. En ik ken geen roofvissers die boillies gebruiken. Je hoeft dan niet bezorgd aan het water te zitten |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 31-10-2010(UTC) Berichten: 214
|
oke bedankt voor de info robbin schreef:snowmen schreef:ik vraag me af al een tijdje als ik in het voorjaar ga beginnen met vissen op karper mag je dan wel met het grotere aas vissen of geld hier voor een uitzondering ???? want dan mag je niet met met aas vissen dat groter is dan 2cm kan iemand mijn daar duidelijkheid ingeven
alvast bedankt snowmen 2 cm geldt alleen voor aas gericht op roofvis. En ik ken geen roofvissers die boillies gebruiken. Je hoeft dan niet bezorgd aan het water te zitten
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
robbin schreef:snowmen schreef:ik vraag me af al een tijdje als ik in het voorjaar ga beginnen met vissen op karper mag je dan wel met het grotere aas vissen of geld hier voor een uitzondering ???? want dan mag je niet met met aas vissen dat groter is dan 2cm kan iemand mijn daar duidelijkheid ingeven
alvast bedankt snowmen 2 cm geldt alleen voor aas gericht op roofvis. En ik ken geen roofvissers die boillies gebruiken. Je hoeft dan niet bezorgd aan het water te zitten je mag ook niet met een Pier/Worm vissen die zijn ook langer als 2 cm. |
houdoe en bedankt |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Vraag
»
hoe zit het met boilie,s die groter zijn dan 2 cm
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.