CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Maar er zit wel degelijk verschil in hoor. Hoe schuiner de wanden van de bakken, hoe meer nat voer er achter blijft.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Ach ja, net wat Ron zegt. ff afspoelen is een kleine moeite. |
The Baits |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 14-7-2010(UTC) Berichten: 6
|
ik vind het gewoon jammer dat daar niet iets fatsoenlijks op te vinden is. en ik weet ook dat het wel kan. fishmaster skarp ultimate "nieuwe boot van vis-vinderoost" dus het kan wel degelijk.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Precies sem! ik snap het ook niet echt! je mag toch wel wat verwachten van Bosveld! zelfde oude microcats hadden dit al beter opgelost!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-10-2009(UTC) Berichten: 412
|
sem schreef: "nieuwe boot van vis-vinderoost"
is de rt3 baitboat niet precies dezelfde?
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Dat klopt, ik heb boten gezien waarmee het wel goed gaat. Deze boten hebben rechte bakken
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-10-2009(UTC) Berichten: 412
|
het word er wel allemaal een stuk makkelijker op gemaakt zeg ben wel van plan een voerboot te kopen, maar ben er nu nog lang niet uit welke
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Met nat voer blijft er altijd wel wat hangen. Hooguit 12 maiskorrels en 14 hennepzaadjes Er vallen er +/- 80 in het water en daar gaat het om.... |
The Baits |
|
|
|
|
Dan is het vrij simpel Jeroen, doe je er 92 in.....
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
en elke bak...:-" dus 184 kleine aasjes....bliss
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Heb zelf sinds 1 week de dreamcatcher 2 met RF15 fishfinder, en wat ik wel fijn vind is dat deze boot toch een aardige voercapeciteit heeft. Je kan er circa 4,5 kilo aas indoen. Dat is bij de rest van de voerboten in deze prijsklasse wel anders. Buiten de hoeveelheid voer wat je ermee kan vervoeren heb ik ook bewust gekozen een boot met 1 motor inplaats van 2 motors. Ik heb hiervoer 3 andere boten gehad die allemaal 2 motortjes hadden , maar allemaal hetzelfde vervelende kwaaltje. Bij mij vaarden de bootjes allemaal een beetje scheef zelfs na het gebruiken van de trimfunctie's. De dreamcatcher doet ook qua snelheid niet onder voor de andere bootjes uit deze prijsklasse. Wat je ook wel een naar voren ziet komen op forums , is dat er gezegt word dat de boot maat een bereik heeft van circa 150 meter omdat hij geen antenne heeft. Ook dit klopt niet. De boot is gewoon in staat om bij goede weersomstandigheden de 400 meter te halen. (Niet dat ik op die afstand vis) Als het weer een beetje ijsvrij is ga een aantal dagen weer lekker vissen(vissen) |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
timvanzanten schreef:Precies sem! ik snap het ook niet echt! je mag toch wel wat verwachten van Bosveld! zelfde oude microcats hadden dit al beter opgelost! Is hier mee bezig om te veranderen |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
mischien dom maar als je het vervelend vind van die randjes koop je toch gewoon een ander ... einde discussie |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Het is allemaal maar lastig ik zit ook te twijfellen of dreamcatcher 2 of anatec spektrum |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
maak eens een voerstek aan met die anatec!
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Je bedoelt met de hoeveelheid voer ron? |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
dreamcatcher is wel tussen de 4 en 5 kilo in 1 x op de plek. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
juist die anatec meen ik 1,5kg
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Jowan, dit kan je ook niet weten maar deze site is in 2010 in opspraak gekomen doordat de site niet objectief is. er is gesjoemeld met de testen. beter gewoon bij aanschaf naar een gerenomeerde dealer gaan en het bootje zelf ondervinden.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.