logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

3 Pagina's<123
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
leen  
#41 Gepost : dinsdag 28 december 2010 01:02:45(UTC)
leen

40 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
josvanpinxteren schreef:
Leen,

De dunste topelastiek op het moment op voorraad is 0.65 de nieuwe artikelen moeten nog komen dus als ik iets voor je moet- mag bestellen dan hoor ik het graag.

groeten

Jos van Pinxteren

"we" zijn er naar op zoek. Die maat 2 is wel te krijgen als ik zo om me heen kijk, maar maat 1 is niet te vinden (alhowel Tim aangeeft dat er bij "zijn winkel" recent nog een voorraadje aanwezig was. Hij zou kijken.

Het is een onderdeel van de CF-rig waarbij aangegeven is dat maatje 1 hiervoor het fijnst is. Alhoewel maat 2 ook kan,

Zie dit draadje :
http://www.carpfeeling.c...st520p10_CF-systeem.aspx

Dus mocht je iets kunnen vinden...
leen  
#42 Gepost : dinsdag 28 december 2010 01:03:49(UTC)
leen

40 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
josvanpinxteren schreef:
JVS

Het zou inderdaad leuk zijn als je aan komt misschien kun je wel samen met chrisje en theo die komen vaak. En voor als je alleen komt het adres is

Hengelsport van Pinxteren
Kapelweg 6
5281 LR Boxtel
0411/689361
www.hengelsportvanpinxteren.nl
Dat is in Boxtel over het dubbele spoor rechts en dan na 500 mtr aan de rechtse kant. Het is vanaf Schijndel bijna 1 rechte weg.

Tot dan.

gr Jos

Adres is genoteerd. En als de datum van het feest bekend is, dan lezen we het wel hier vermoed ik.
josvanpinxteren  
#43 Gepost : vrijdag 31 december 2010 01:15:48(UTC)
josvanpinxteren

25 ponder

ik zal bij de groothandel rondkijken naar deze elastiek ga vanaf volgende week op inkoop dus dat komt vast goed ook de webshop zit er aan te komen dus komt vast goed,

@ jvs we gaan 12 januari terug open eind mei is de grote opening en 5 jarig bestaan met piet vogel, bertus rozemijer, gulpteam, triggerbaits, spro, etc, etc,

maar dat gaat zeker genoteerd worden hier op de site maar ook in de kranten in boxtel en heeeel ver daar buiten,

tot snel

groeten

jos

hengelsport van pinxteren
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!

groeten jos van Pinxteren
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (16)
3 Pagina's<123
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.