15 ponder Lid sinds: 17-1-2010(UTC) Berichten: 114
|
Ik verlang nu echt naar het voorjaar! |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
pff, je moet er maar zin in hebben om met een vliegvis hengel op karper te gaan vissen. gewoon pennen vind ik wel leuk |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
vind vliegvissen op karper toch veel leuker dan penvissen, toch als je echt met vliegen aan de gang gaat. Heb hier afgelopen zomer ook enkele vissen gevangen op een sprinkhaan imitatie. en dan nog met een klassieke reel, dat was pas sport Grtz
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Fantastisch! Wat je zegt Sven, super mooie sport. Volgend jaar er maar eens een leuk artikel over plaatsen. Wanneer je eens een karper aan een vliegelat hebt gedrild weet je niet wat je meemaakt.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Erg leuk filmpje ziet er fantasties uit geen ervaring met vliegvissen lijkt mij geweldig om te proberen. Meer filpmjes plaats ze rusitg kijk plezier
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 20-10-2010(UTC) Berichten: 174
|
geweldige sport karpers vangen op een vlieghengel. Ik ken een jongen die dat vaak deed. Super om te zien.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
elk jaar ga ik wel eens vliegvissen op forel in oostenrijk, is echt geweldig!!!
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
het lijkt wel of hij daar niet mag vissen,hij zit zo laag aan de grond en om zich heen te kijken haha |
houdoe en bedankt |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-10-2010(UTC) Berichten: 262
|
ik heb ook een vlieghengel, gooien lukt me wel een beetje ofja gooien, hoe je dat moet noemen. maar nog nooit iets mee gevangen ofzo
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 31-10-2010(UTC) Berichten: 214
|
ik heb een #8#9 en een #3 met de drie veel voorns gevangen en grote windens en me de de 8 A 9 heb ik een keer snoek bijna gevangen
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
is iets wat altijd nog zou willen doen, een mooie bak vangen met de vliegenlat. alleen heb ik er geen en ook geen ervaring
en jvs, als de karpers paar meter uit de kant aan het azen zijn en jij staat rechtop, dan is de kans heel erg groot dat je alleen nog een sotfwolkje ziet, want ze zien jou ook |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.