CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
CarpNews
»
eindjaarsactie raven/vlemminx 2e artikel 50% korting
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
ja zie ik nu ook staan,zal morgen eens bellen dan,een etui en kunstaas van 15,- zal toch niet onder klein materiaal vallen? |
houdoe en bedankt |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik was er dinsdag en kreeg op alles gewoon 25 %korting |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Lees altijd goed de tekst door m.b.t aanbiedingen meestal zijn hier voorwaarden aan verbonden. Koop geen kat in de zak in de hengelsport wereld weten ze het ook leuk te brengen marketing. Webwinkels spelen hier handig op in dit komt denk ik door concurrentie. Hengelsport zaken van de oude stempel valt dit nog wel mee
|
|
|
|
|
2de artikel 50% staat er duidelijk jowan. ik ga morgen bellen,het was ook nogal een chaos daar. ze kunnen mij de korting alsnog geven,en anders hebben ze weer een klant minder,en zal ik wat negatieve reclame rondmailen naar bekende |
houdoe en bedankt |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
idd zou zeker bellen wie weet krijg je die korting nog...
|
|
|
|
|
jvs schreef:2de artikel 50% staat er duidelijk jowan. ik ga morgen bellen,het was ook nogal een chaos daar. ze kunnen mij de korting alsnog geven,en anders hebben ze weer een klant minder,en zal ik wat negatieve reclame rondmailen naar bekende Klopt niet wat je zeg kijk maar goed naar klein lettertjes hier en screen shot vindt het jammer dat het veel lijkt op kleine lettertjes onder instantie-rekeningen briefen. Begrijp jouw standpunt ook wel op goed vertrouwen 2e artikel 50% korting moet je helaas melden dat is vaak niet het geval (uitzondering) veel sterkte man succes PS: Wordt niet vermeld dat het 2 dezelfde artikelen moeten zijn dat is de truc Bewerkt door de gebruiker donderdag 23 december 2010 22:33:17(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Mister X heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
jowan, er staat als voorbeeld bij van als je een molen en een hengel koopt, dat je de molen voor de helft v d prijs krijgt-->zijn 2 verschillende artikelen toch
|
|
|
|
|
louiskruyfhooft schreef:jowan, er staat als voorbeeld bij van als je een molen en een hengel koopt, dat je de molen voor de helft v d prijs krijgt-->zijn 2 verschillende artikelen toch Mijn conclusie trek ik uit JVS zijn verhaal wat in de tekst staat komt niet overeen wat JVS is overkomen in de winkel. Daarom mijn gedachten het is een truc of simpel en leugen om je in de winkel te krijgen weet ik niet zeker
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
louiskruyfhooft schreef:volgens mij klopt dit niet helemaal, want als ge op die actiefolder kijkt, geven ze als voorbeeld: "als u een hengel van 50euro koopt en een molen van 48 euro, dan betaalt u slechts 74 euro in totaal" zijn toch 2 verschillende producten Het geldt niet voor "aanbiedingen". En laten nu net een hele hoop artikelen het predikaat "Nu voor" hebben...Dat is naar mijn idee een aanbieding.. dus uitgesloten van de aktie...
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 169
|
Als ergena bij staat "Nu voor" geldt dat niet als aanbieding hoor.
Maar wanneer bijv. een molentje van 95 naar 50 afgeprijst is (dat zijn meestal die dingen in de Knalbode) gaat er niet nog eens 25% af.
|
|
|
|
|
gebeld,en kunstaas en een rigetui valt onder klein materiaal.dus zit geen korting op volgens de winkelbediende....... daar kom ik dus ook niet meer... |
houdoe en bedankt |
|
|
|
|
mij ook niet, jaar geleden hengels besteld en ze zouden binnen een week aangekomen zijn, na een maand zeggen ze dat die hengels niet meer in vooraad zijn...
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
heb het zelfe als jou gehad, kon uiteindelijk 4 maanden wachten en de kwaliteit was ook zeer slecht.... voor mij nooit meer
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
jari bonouvrie schreef:heb het zelfe als jou gehad, kon uiteindelijk 4 maanden wachten en de kwaliteit was ook zeer slecht.... voor mij nooit meer Dat zal dan een Eigen merk product geweest zijn. Tenminste, ik neem aan dat de kwaliteit van niet eigen merken niet anders kunnen zijn dan elders. Bewerkt door de gebruiker maandag 27 december 2010 21:06:31(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
@ JVS Kom na 12 januari maar gewoon naar Boxtel dan is de nieuwe winkel klaar en de koffie staat klaar. Bij ons geen fratsen en rare stunts!!!!!!!!!!! Gewoon goede prijzen voor goede artikelen. Bewerkt door de gebruiker maandag 27 december 2010 21:15:07(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
|
josvanpinxteren schreef:@ JVS
Kom na 12 januari maar gewoon naar Boxtel dan is de nieuwe winkel klaar en de koffie staat klaar.
Bij ons geen fratsen en rare stunts!!!!!!!!!!!
Gewoon goede prijzen voor goede artikelen. Misschien een (erg) domme vraag, maar da's gewoon Boxtel inrijden en aan de eerste de beste inwoner die je ziet vragen naar Jos? ;-) 'k zie t al .... http://www.hengelsportvanpinxteren.nl/jvp/ ..... zo moeilijk is dat niet met google.. ;-) Maar hoezo NA 12 januari? Bang dat we de hapjes komen opeten tijdens de (natuurlijk) spetterende opening op de 12e ;-) PS: Alvast gefeliciteerd met de opening! PS2: Verkopen jullie toevallig topelastiek maatje 1 (0.5 mm) ? Bewerkt door de gebruiker maandag 27 december 2010 21:48:22(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
josvanpinxteren schreef:@ JVS
Kom na 12 januari maar gewoon naar Boxtel dan is de nieuwe winkel klaar en de koffie staat klaar.
Bij ons geen fratsen en rare stunts!!!!!!!!!!!
Gewoon goede prijzen voor goede artikelen. zal ik eens doen Jos.zal aan christian de weg wel vragen |
houdoe en bedankt |
|
|
|
|
Hahaha Leen, De grote opening en 5 jarig bestaan wordt gevierd eind mei 2011 dan komen er een aantal prominenten zoals Piet vogel, Bertus Rozemeier, de mensen achter Gulpbaits, Triggerbaits, KGB baits, Spro, etc, etc en dan komen de hapjes en drankjes echt niet op daar zorgen we wel voor. Het zou leuk zijn als je er bij bent. Wie weet zie we elkaar snel. gr jos www.hengelsportvanpinxteren.nl |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
|
|
|
|
JVS Het zou inderdaad leuk zijn als je aan komt misschien kun je wel samen met chrisje en theo die komen vaak. En voor als je alleen komt het adres is Hengelsport van Pinxteren Kapelweg 6 5281 LR Boxtel 0411/689361 www.hengelsportvanpinxteren.nlDat is in Boxtel over het dubbele spoor rechts en dan na 500 mtr aan de rechtse kant. Het is vanaf Schijndel bijna 1 rechte weg. Tot dan. gr Jos |
|
|
|
|
Leen,
De dunste topelastiek op het moment op voorraad is 0.65 de nieuwe artikelen moeten nog komen dus als ik iets voor je moet- mag bestellen dan hoor ik het graag.
groeten
Jos van Pinxteren |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
CarpNews
»
eindjaarsactie raven/vlemminx 2e artikel 50% korting
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.