50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Je kan met Roxio creator 2011 pro 3d foto's maken Moet alleen nog een 3d bril aanschaffen iemand een 3d bril hier? die kan kijken of het wat is want je kan hem op zoveel verschillende manieren instellen Ron van Houtum heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 19-11-2010(UTC) Berichten: 354
|
Ik heb 1 xbox360 heb daar ook een spel bij 3d + bril zal hem opzoeken en ff proberen
|
|
|
|
|
He Ron Het werkt goed hoor Van dichtbij was het moeilijk te bekijken, Maar op afstand zo`n kleine anderhalf meter zag het super uit, Jij komt met je karper mooi naar voren vergeleken met de achtergrond Super !!! Edit: Je schreef al dat je het op verschillende manieren de 3d foto`s kunt maken Ik zal zeggen maak maar een paar verschillende.. dan kan ik ze bekijken via lcd tv is nog groter als mijn tft scherm van pc Bewerkt door de gebruiker woensdag 22 december 2010 09:08:02(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-1-2010(UTC) Berichten: 337
|
he ron ga je dan ook naar jullie patries met zon brilleke kijken |
Gr Henk de platte koning. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Hallo Ron, Ik heb het even geprobeerd op een Philips en Samsung 3D scherm, maar ik zag geen enkel effect. Is de "3D bril" bij de Xbox gewoon zo`n rood blauw brilletje? Mooi als het daar wel werkt. Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-11-2010(UTC) Berichten: 136
|
k heb het gezien bij guske,mooi om te zien (karper)
|
|
|
|
|
Erwin Krijgsman schreef:Hallo Ron, Ik heb het even geprobeerd op een Philips en Samsung 3D scherm, maar ik zag geen enkel effect. Is de "3D bril" bij de Xbox gewoon zo`n rood blauw brilletje? Mooi als het daar wel werkt. Mvg Erwin Het is zo`n goedkoop papieren brilletje ( steld niks voor ) Kleuren zijn Rood en Blaauw. Mijn broertje was hier ook even, en die vond het ook super om te zien. Rond had ook erover dat je nog meer ermee kon doen kwa 3d effecten.. Mischien dat het dan anders word voor je ?
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Werkt ook alleen met zo'n blauw rood bril zie het hier op de afbeelding staan Je kan de 3D draaien en alle kanten opdraaien Bewerkt door de gebruiker woensdag 22 december 2010 21:57:25(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Ron van Houtum heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Ik heb ze weer binnen geslurpt alle 2 mooie 3d foto`s de 3d foto met nachtvissen(?) vind ik schitterend
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
het is wel van belang dat je de juiste kleuren voor het juiste oog hebt...dus mocht je geen effect zien, draai je brilletje eens om..:-" Bewerkt door de gebruiker donderdag 23 december 2010 09:38:46(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Guske schreef:Erwin Krijgsman schreef:Hallo Ron, Ik heb het even geprobeerd op een Philips en Samsung 3D scherm, maar ik zag geen enkel effect. Is de "3D bril" bij de Xbox gewoon zo`n rood blauw brilletje? Mooi als het daar wel werkt. Mvg Erwin Het is zo`n goedkoop papieren brilletje ( steld niks voor ) Kleuren zijn Rood en Blaauw. Mijn broertje was hier ook even, en die vond het ook super om te zien. Rond had ook erover dat je nog meer ermee kon doen kwa 3d effecten.. Mischien dat het dan anders word voor je ? Ahja, dat dacht ik al. Zou wel gaaf zijn wanneer er een progje komt om dit voor elkaar te krijgen op 3D schermen. Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
ik ken het ook niet zien met een bril van de bios |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
|
klopt had ik gisteren ook geprobeerd Moet toch zo'n goedkoop ding zien te vinden |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.