CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Binnenkort zullen wij een interessant interview met deze briljante visser op CarpFeeling plaatsen
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Zijn er trouwens nog bepaalde dingen die jullie van Eddy willen weten?
Erwin
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
Erwin schreef:Zijn er trouwens nog bepaalde dingen die jullie van Eddy willen weten?
Erwin ik zelf heb geen vragen meer aan onze belgische trots , heb hem persoonlijk op hengelexpo gesproken en mijn vragen aan eddy zijn duidelijk beantwoord , veel sukses met het interview grtzz |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
|
Dinsdag zullen we het interview met Eddy plaatsen
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
oke dan ben heel erg benieuwd naar het interview |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-7-2009(UTC) Berichten: 316
|
Leuk artikel, maar na zijn 2 boeken en film niets nieuws gelezen. Hij geeft zelf ook al aan: Ik heb alles verteld wat ik te vertellen heb in mijn boeken en film. |
Het is alle dagen visdag, maar geen vangdag. |
|
|
|
|
Wel dat hij misschien (ik denk van wel) met een nieuwe film komt
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Erg leuk interview om te lezen! |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 4-10-2009(UTC) Berichten: 437
|
Inderdaad leuk om te lezen
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 18-10-2009(UTC) Berichten: 219
|
Leuk interview. Lijkt me een erg leuke normale, geschikte vent!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.