20 ponder Lid sinds: 30-6-2010(UTC) Berichten: 221
|
hey vis mannen en vrouwen ik heb zo juist me nieuwe onthaak mat opgehaald en ik moet zeggen ziet er goed uit !! lenge : dik een meter ! om precies te zijn 110cm breede: 50 cm het is een lekkere dikke mat je kan de bodem er in z'n geheel uithalen en wassen mischien ook geen overbodige luxe de flappen zijn dik en stevig dus de vis ligt zekker veilig er tussen in. er zit op de onder kant een gaas patroon zodat het overtolige water weg kan lopen veder kan je hem helemaal afsluiten zodat de vis niet uit de mat weg kan als je hem naar het water brengt de middelste ( grootste flap ) kan je niet weg halen maar de zijkante wel veder een goede onthaak mat lekker dik en stevis en de vis zal er zekker niet in beschadigen zekker een aanrader !! cijfer: 8.5 gebruiks gemak : 7.5 ( hij is wel groot om mee te nemen...) Gr.Carpfreak/Brian [img][/img] me hond heeft hem ook goed gekeurd onder kant voorzien van gaas [img][/img] [img][/img] en ruimte genoeg voor de karper Bewerkt door de gebruiker woensdag 22 december 2010 15:01:28(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Echte mannen eten geen kaas, die vissen op karper ! Kijk nooit achterom anders zie je niet wat de toekomst brengt ;-)) |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
kan je eens een foto posten? |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
chiele schreef:kan je eens een foto posten? ben er mee bezig :-" |
Echte mannen eten geen kaas, die vissen op karper ! Kijk nooit achterom anders zie je niet wat de toekomst brengt ;-)) |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
haha leuke cradle zegt je hond ziet er een goeie uit |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
haha je hond heeft ook een nieuwe mand!
|
|
|
|
|
jari bonouvrie schreef:haha je hond heeft ook een nieuwe mand! mooi NIET:-" |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 19-11-2010(UTC) Berichten: 354
|
Mooie mat zeg, en idd hondje ook blij Hopelijk veel vangst in 2011 op je mat
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 15-2-2010(UTC) Berichten: 207
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Gefeliciteerd met je onthaakmat. Waarom heb je voor deze gekozen en niet voor 1 van de overige vergelijkbare modellen? |
Linkloos |
|
|
|
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.