15 ponder Lid sinds: 5-4-2010(UTC) Berichten: 165
|
stefanetjeee schreef:ga deze boilies zkr een xtje proberen:^o Had je ook een proefmonster aangevraagd? Wat vond je erva ndan?
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 25-11-2010(UTC) Berichten: 56
|
Ik heb nog niks geprobeerd. Ik ga altijd gewoon een beetjhe halen en zie het dan wel |
Girls say I only think about one thing... fishing !
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
wel, vandaag komen mn boilies aan, ik kijk in de enveloppe: beschimmelde boilies... ik heb er direct een mailtje over gestuurd naar DTC, en die zeggen dat de boilies in kwestie al een tijdje uit de vriezer waren+ de lange reis naar belgie. ik vind het persoonlijk niet erg, ze zijn idd langer onderweg naar hier en ze gaan direct een nieuw proefpakket opsturen (ze antwoordden ook zeer snel). voor service krijgen ze van mij wel al een punt meer boilies, dat is nog afw88 tot ik de nieuwe thuis krijg |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Jeetje ruiken wel goed structuur ziet er ook goed uit! |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
dan zullen de mijn ook beschimmeld zijn
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-1-2010(UTC) Berichten: 337
|
ook ik heb mijn proefpakketje ontvangen. ik kreeg de boillies binnen en ik kon ze meteen al ruiken, toen de boillies geproefd en naar de structuur gekeken, ook de vorm,hardheid,en de kleur bekeken.
mijn bevindingen over deze boillie's van dtc.
de levering was binnen de 7 dagen dus prima. de geur was zeer sterk (vis) de structuur vond ik zeker wel goed. de hardheid van de bol was zeker goed(voor mijn visserij) de smaak...voor zover dan was ook prima maar een nadeel is dat de boillie's niet rond zijn en sommige waren gescheurd.(zag er een beetje rommelig uit)
alles bij elkaar opgeteld dus ook de prijs(6 euro/kilo)ben ik niet echt overtuigt van deze bollen, maar ik heb er dan ook niet mee gevist,misschien dat dan mijn mening zal veranderen. alleen het probleem is, wil ik met deze bollen vissen zal ik ze moeten kopen en daar ben ik net niet genoeg voor overtuigt.
|
Gr Henk de platte koning. |
|
|
|
|
Tja, het is maar wat je een nadeel vindt aan niet ronde bollen! Door de grove structuur kunnen ze ook niet helemaal vlak rond zijn, denk wel dat ze voor 95% rond zijn hoor.
En wellicht maakt het feit dat ze niet helemaal rond nou juist het verschil op dressuur wateren!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
nog meer dressuur door brekend...fantastisch
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Ik vis in me string das pas dressuur doorbrekend whahahaha |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Frank Penning schreef:nog meer dressuur door brekend...fantastisch Ja, deze antwoorden hebben we niets aan, licht het eens toe je
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 15-2-2010(UTC) Berichten: 207
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Ron van Houtum schreef:Ik vis in me string das pas dressuur doorbrekend whahahaha Leer, katoen of PVA? hahaha |
Linkloos |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Wat ik denk dat Frank bedoeld is Dat er wel veel over dressuur doorbrekend wordt gepraat Dat deze bol altijd vangt als niemand iets vangt Komt een beetje over als de zogenaamde wonder bol
Maar kan het verkeerd denken |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Matthijs Gerrietsen schreef:Ron van Houtum schreef:Ik vis in me string das pas dressuur doorbrekend whahahaha Leer, katoen of PVA? hahaha Nu pva zweet niet met die koudere dagen |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 15-2-2010(UTC) Berichten: 207
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Vermoedt ook dat Frank dat bedoeld. Iedere bol vangt, alleen zul je op de ene bol er 1 vangen misschien en de ander misschien 3. Nog maar geen rekening houdend met alle overige factoren........ @ Ron, Slowmelt hoop ik? |
Linkloos |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
nou binnen 7 dagen ook binnen gekregen helemaal, beschimmeld en meurde gruwelijk ik heb het gelijk weg gepleurd!
|
|
|
|
|
|
Davey Remmig schreef:nou binnen 7 dagen ook binnen gekregen helemaal, beschimmeld en meurde gruwelijk ik heb het gelijk weg gepleurd!
vraag om een nieuw pakket, heb ik ook gedaan en ze gaan mij een nieuw sturen. waarschijnlijk heb jij van dezelfde boilies als mij gekregen, die al 2weken uit de vriezer zijn |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
Davey Remmig schreef:nou binnen 7 dagen ook binnen gekregen helemaal, beschimmeld en meurde gruwelijk ik heb het gelijk weg gepleurd!
Nou dan gaat die vlieger niet op van wat ze zeggen * Boilies worden niet gekookt maar gestoomd * Wij gebruiken geen ei-albumine maar natuurlijk ei-poeder * Wij garanderen dat de boilies niet dichtslaan * Alle ingredienten van onze boilies zijn natuurlijke producten * Onze boilies hebben een hoog eiwit gehalte en zijn vitaminerijk (in de winter wordt dit aagepast) * Zeer goed te gebruiken voor voersessies en instant visserij! * Zeer lange houdbaarheid buiten de vriezer |
|
|
|
|
in ieder geval geen 2 weken |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Er zit natuurlijk wel een enorm verschil tussen het in een envelop bewaren of in een droogzak/boiliebag
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik heb ze vandaag ook binnen gekregen vind het wel mooie bollen
ga in het nieuwe jaar zeker ff een paar kilo halen |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.