20 ponder Lid sinds: 30-6-2010(UTC) Berichten: 221
|
jari bonouvrie schreef:welke die van soul of die van skarp? ik had die van Skarp voor €45, die van soul is dacht ik ook 45 soul die van skarp was €65 |
Echte mannen eten geen kaas, die vissen op karper ! Kijk nooit achterom anders zie je niet wat de toekomst brengt ;-)) |
|
|
|
|
hij is bestelt !!! voor degene die het nog niet wisten heb voor soul gekozen ik kan hem als het goed is zaterdag ophalen Gr freak/Brian |
Echte mannen eten geen kaas, die vissen op karper ! Kijk nooit achterom anders zie je niet wat de toekomst brengt ;-)) |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 15-2-2010(UTC) Berichten: 207
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
|
Linkloos |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
die ziet er goed uit! welke is het? |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Super handig Matthijs! Bijft je booot mooi en je tas neemt ineens veel minder ruimte in
|
|
|
|
|
ppff heb hem nog steeds niet binnen ik ga morgen als ik tijd heb maar ff langs vragen hoe lang het nog gaat duren .... |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
carpfreak schreef:ppff heb hem nog steeds niet binnen ik ga morgen als ik tijd heb maar ff langs vragen hoe lang het nog gaat duren .... ken het gevoel. ben al 2.5 maanden op men nieuwe beetmelders aan het wachten -.-' |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
Jorden schreef: ken het gevoel. ben al 2.5 maanden op men nieuwe beetmelders aan het wachten -.-'
tja dat is ook niet leuk....als ze maar binnen zijn als het dooit |
|
|
|
|
carpfreak schreef:Jorden schreef: ken het gevoel. ben al 2.5 maanden op men nieuwe beetmelders aan het wachten -.-'
tja dat is ook niet leuk....als ze maar binnen zijn als het dooit heb mezelf eigenlijk een beetje genaaid xD. normaal gezien moest ik men beetmelders al lang hebben. ondertussen ben ik mijn rodpod en oude beetmelders en de rest zitten te verkopen. deze vakantie komen ze ophalen. resultaat= geen beetmelders meer :s |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik heb half jaar op molen zitte wachte kreeg wel 40% korting
|
|
|
|
|
Jorden schreef:carpfreak schreef:Jorden schreef: ken het gevoel. ben al 2.5 maanden op men nieuwe beetmelders aan het wachten -.-'
tja dat is ook niet leuk....als ze maar binnen zijn als het dooit heb mezelf eigenlijk een beetje genaaid xD. normaal gezien moest ik men beetmelders al lang hebben. ondertussen ben ik mijn rodpod en oude beetmelders en de rest zitten te verkopen. deze vakantie komen ze ophalen. resultaat= geen beetmelders meer :s haha das stom |
|
|
|
|
ja neit handig
|
|
|
|
|
weet het. maar ik kan wel 2 beetmelders lenen van men vismaat. het zijn geen topdingen, maar ze hebben maar 1 functie eh: biepen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
ik had hetzelfde, had m'n molens verkocht, die avond een wedstrijd gelukkig die dag nog net op tijd me nieuwe molentjes
|
|
|
|
|
jari bonouvrie schreef:ik had hetzelfde, had m'n molens verkocht, die avond een wedstrijd gelukkig die dag nog net op tijd me nieuwe molentjes geluk bij een ongeluk |
|
|
|
|
hij is binnen ik ga hem zo ophalen dan post ik daarna wel ff een review |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
kan je hem reviewen als je hem nog niet gebruikt hebt? dat noemt men een unboxing |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
achja een revieuw op het eerste gezicht, later kan die altijd informatie erbij doen over het gebruik
|
|
|
|
|
chiele schreef:kan je hem reviewen als je hem nog niet gebruikt hebt? dat noemt men een unboxing ga ik doen |
|
|
|
|
whoehoe kom net terug van vis winkel met een nash monster carp credle de groote kreeg als eenigste kerst korting net als vorig jaar en op alles was ik koop
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.