35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
hoi ik weet nie of dit mogelijk is maar wij belgen zijn zo beetje gewend geraakt aan een fotoalbum van ieder lid is altijd leuk om even jou trotse kop met een mooie vis te tonen aan de leden , ik weet nie he mannen is maar een sugestie grtzzz |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 109
|
Ja lijkt mij ook wel eens tof!! grtz
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 126
|
Zou wel leuk zijn !
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
He mannen. Dit is zeker iets wat wij gaan implementeren. We gaan een uitgebreid profiel maken op het forum, maar dat is iets voor in de toekomst. Ik beloof jullie eerst wat veel toffers voor het aankomende voorjaar!
Bedankt voor het idee. Hier gaan we zeker wat mee doen!!
Erwin
|
|
|
|
|
Erwin schreef:He mannen. Dit is zeker iets wat wij gaan implementeren. We gaan een uitgebreid profiel maken op het forum, maar dat is iets voor in de toekomst. Ik beloof jullie eerst wat veel toffers voor het aankomende voorjaar!
Bedankt voor het idee. Hier gaan we zeker wat mee doen!!
Erwin nog toffer dan het forum erwin ? ik hoor hier niks dan goeds van de belgische collega's die al komen piepen zijn ,kzie carpfeeling een topforum komen als de crew zo doorgaat ,daarmee bedoelik niet dat er iets mis is hoor grtzz |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ja, er komt iets nog leukers! Wacht maar af
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
oke dan, ik ben heel benieuwd wat 2010 ons gaat brengen dan |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 18-10-2009(UTC) Berichten: 219
|
Je maakt ons nou wel erg nieuwsgierig erwin
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
idd terecht! hihi wave12 |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
haha allemaal een coole muts van ons favoriet forum hehe ons nieuwjaarscadeauke , hint , hint , lol |
|
|
|
|
Hahaha.....ja, dat zou wel ontzettend gaaf zijn ja Maar je schijnt ze te kunnen winnen, samen met een cap
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
vertel dan eens hoe dan.........? |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
Je kunt meedoen aan de foto van de maand wedstrijd. Stuur je mooiste foto op. Doe je dit vandaag nog, kun je voor Januari nog meedoen!
Ook zullen wij af en toe andere wedstrijdjes hebben waarmee je caps en mutsen kunt winnen!
Erwin
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-9-2009(UTC) Berichten: 338
|
Dus doe je best want ze zitten lekker...
Staat niet voor niets carpfeeling op! |
des te harder des te gaat ie...
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 131
|
Erwin schreef:Je kunt meedoen aan de foto van de maand wedstrijd. Stuur je mooiste foto op. Doe je dit vandaag nog, kun je voor Januari nog meedoen!
Ook zullen wij af en toe andere wedstrijdjes hebben waarmee je caps en mutsen kunt winnen!
Erwin En van welke data mogen die dan zijn?veronderstel dat die foto's(en vangsten)van in de maand december afkomstig dan moeten zijn? mvg
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Dat hoeft niet perse. Uit de foto's die we in de betreffende maand toegestuurd krijgen wordt een winnaar gekozen (stemmen). De foto hoeft dus niet in die maand genomen te zijn. Bewerkt door de gebruiker vrijdag 1 januari 2010 15:37:02(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 131
|
Bedankt voor de toelichting Arnold!
|
|
|
|
|
Het ziet er naar uit, carpfigter, dat je de cap en muts gaat winnen .....nog 3 dagen volhouden
|
|
|
|
|
Erwin schreef:Het ziet er naar uit, carpfigter, dat je de cap en muts gaat winnen .....nog 3 dagen volhouden haha ja kwou dat die 3dagen al om waren ,ben aan et wachten om te gaan vissen op die muts lol grtzz |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.