20 ponder Lid sinds: 11-7-2009(UTC) Berichten: 260
|
Pure fishing resort du-der?
Trouwens ze zoeken daar ook nog personeel. Heb het volgens mij gelezen in de karper |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
werk gevonde ga toch maar neit aan beginnen
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
|
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
haha! ik heb t ook gezien idd
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
spreek helaas niet vloeiend frans en er de kleine kan elk moment geboren worden, dus het wordt niks voor mij |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
steef zenden schreef:spreek helaas niet vloeiend frans en er de kleine kan elk moment geboren worden, dus het wordt niks voor mij dat frans kan je nog wel leren als je het perse zou willen
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 25-11-2010(UTC) Berichten: 56
|
Ik kan geen woord frans ! laat ik er maar niet heen gaan dan XD
|
Girls say I only think about one thing... fishing !
|
|
|
|
|
dat klopt jari, maar er staat ook dat er nu een klein zendentje onderweg is en dat is ook een punt om niet te gaan.... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
|
ja, en dat is waarschijnlijk nog wel een belangrijker punt, ik bedoel eigenlijk dat het niet perse aan de taal hoeft te liggen.
|
|
|
|
|
weet ik jari, het zijn vaak ander factoren die zo iets bepalen.... mijn droom is ook als ik de grote prijs win met de staatsloterij om een privewater in frankrijk te beginnen |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.